De oplossing voor het slechtste product wat KPN ooit heeft uitgebracht. De google knop verwijderd van android google kpn tv+.
ik zit al jaren bij KPN maar deze troep is echt verschrikkelijk en zorgt voor de opzegging.

De oplossing voor het slechtste product wat KPN ooit heeft uitgebracht. De google knop verwijderd van android google kpn tv+.
ik zit al jaren bij KPN maar deze troep is echt verschrikkelijk en zorgt voor de opzegging.
Beste antwoord door Bas_Bas_Bas
Tja, simpelweg niet gebruiken is ook een optie. In plaats van spullen van een ander (kpn) te slopen. Ik gebruik 'm niet omdat vaak niet wordt begrepen wat ik wil. Wil ik ‘radio veronica’ dan krijg ik heel wat anders. Meestal Youtube.
Beloof je dan bij de andere provider voice control ook niet te gebruiken? Is toch waardeloze functie, hè 😎.
Een keer of 1000 op de google knop geduwd inmiddels waardoor het systeem de zender afsluit en in google aanmeld modus komt ben ik helemaal beu.
ik ben niet aangemeld bij google, wel al 1000 keer de vraag gehad of ik wil inloggen.
ik wil alleen tv kijken. Geen google rotzooi.
De overige apparatuur moest ik terug sturen inclusief die geel geworden afstandsbedieningen die ze echt niet meer uitgeven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.