Skip to main content

De oplossing voor het slechtste product wat KPN ooit heeft uitgebracht. De google knop verwijderd van android google kpn tv+. 

ik zit al jaren bij KPN maar deze troep is echt verschrikkelijk en zorgt voor de opzegging.

 

Deze lijk je zelf gesloopt te hebben. Dit gaat niet vanzelf. 


Of is de afstandsbediening is niet helemaal cat-proof? 

 


Deze lijk je zelf gesloopt te hebben. Dit gaat niet vanzelf. 

Gelukkig wel ja! De meest nutteloze knop allertijden.


Bij andere providers zit soortgelijke knop of zelfs zelfde.

maar geef wel toe hij zit op rot plek en wordt weinig tot niet gebruikt.


Dit knop is het enig me bekend manier om HDMI-Level van TV+Box te verhogen om het probleem te zacht geluid op te lossen

"Hey Google" "Zet het verdomd volume op maximaal” 😉


Weet je al naar welke provider je gaat overstappen?


Dit knop is het enig me bekend manier om HDMI-Level van TV+Box te verhogen om het probleem te zacht geluid op te lossen

"Hey Google" "Zet het verdomd volume op maximaal” 😉

Die is niet meer nodig hoor sinds paar updates geleden


@MennoG78 OK, dan is het nog het enige manier om gekoppeld BT-koptelefoon van het volume te veranderen zonder de koptelefoon aan te raken. 🎶


@MennoG78 OK, dan is het nog het enige manier om gekoppeld BT-koptelefoon van het volume te veranderen zonder de koptelefoon aan te raken. 🎶

Doe ik het nog steeds liever via me koptelefoon als Google het moet doen waardeloze assistent 


Tja, de 'grap’ is nu dat als je de box niet aanmeldt bij Google het buiten hen omgaat. Maar via KPN…

Er zullen steeds meer providers zijn die Android gebruiken.

Je zou naar Ziggo kunnen en hun Android-based box niet gebruiken. Maar de app voor de Apple TV box.

Ook bij Odido.

Of bij kpn blijven voor internet en dan tv via de CD-app of NLziet. Met je Apple TV box.


Tja, de 'grap’ is nu dat als je de box niet aanmeldt bij Google het buiten hen omgaat. Maar via KPN…

Er zullen steeds meer providers zijn die Android gebruiken.

Je zou naar Ziggo kunnen en hun Android-based box niet gebruiken. Maar de app voor de Apple TV box.

Ook bij Odido.

Of bij kpn blijven voor internet en dan tv via de CD-app of NLziet. Met je Apple TV box.

Ziggo heeft ook zoon knop in eigenbeheer lijkt veel op die google ellende.

Odido heeft het ook op hun box me collega heeft er altijd ruzie mee haha

 


Tja, simpelweg niet gebruiken is ook een optie. In plaats van spullen van een ander (kpn) te slopen. Ik gebruik 'm niet omdat vaak niet wordt begrepen wat ik wil. Wil ik ‘radio veronica’ dan krijg ik heel wat anders. Meestal Youtube.

Beloof je dan bij de andere provider voice control ook niet te gebruiken? Is toch waardeloze functie, hè 😎.


Tja, simpelweg niet gebruiken is ook een optie. In plaats van spullen van een ander (kpn) te slopen. Ik gebruik 'm niet omdat vaak niet wordt begrepen wat ik wil. Wil ik ‘radio veronica’ dan krijg ik heel wat anders. Meestal Youtube.

Ze hadden hem wel op andere plek mogen zetten vind ik persoonlijk.

ergens bovenin of onderop ofzo maar het is een standaard Android afstandsbediening met een kpn hoesje


Tja, simpelweg niet gebruiken is ook een optie. In plaats van spullen van een ander (kpn) te slopen. Ik gebruik 'm niet omdat vaak niet wordt begrepen wat ik wil. Wil ik ‘radio veronica’ dan krijg ik heel wat anders. Meestal Youtube.

Beloof je dan bij de andere provider voice control ook niet te gebruiken? Is toch waardeloze functie, hè 😎.

Een keer of 1000 op de google knop geduwd inmiddels waardoor het systeem de zender afsluit en in google aanmeld modus komt ben ik helemaal beu.

ik ben niet aangemeld bij google, wel al 1000 keer de vraag gehad of ik wil inloggen.

ik wil alleen tv kijken. Geen google rotzooi.

De overige apparatuur moest ik terug sturen inclusief die geel geworden afstandsbedieningen die ze echt niet meer uitgeven.


Dag! 👋


Bas_Bas_Bas schreef:

Geen google rotzooi.

Laat me raden, alle apparaten die op Android draaien zijn rotzooi, klopt dat?


Bas_Bas_Bas schreef:

Geen google rotzooi.

Laat me raden, alle apparaten die op Android draaien zijn rotzooi, klopt dat?

Nope, alleen de kpn itv troep.

het werkt nu beter zonder die knop.

de 47 updates die we inmiddels in de tussentijd gekregen hebben gaan ook goed.

alleen google hoort hier niet thuis.

punt.