Na maanden is er gisteren 12-3-2025 eindelijk een goed onderzoek geweest waarom mijn tv ontvanger niet goed werkt via de Bluetooth. KPN monteur had een Bluetooth sniffer meegenomen. Na enkele ogenblikken zag hij dat er een geweldige Bluetooth storing is. Nadat er wat zoekwerk werd gedaan en het hele huis stroomloos werd gemaakt, kwam hij erachter dat de storing niet in mijn huis zit, maar van buiten komt, hoogstwaarschijnlijk van de buurman. Om het probleem van de tv ontvanger op te lossen heeft hij ontvanger verwisseld met het oude model van KPN die dan met infrarood afstandsbediening word bediend. Natuurlijk heel goed bedacht, maar nou kan ik alleen met de oude apparatuur van KPN tv kijken. Deze ontvanger heeft dus geen Dolby Atmos en de beeldkwaliteit is niet zo mooi. Mijn tv is 10 maanden oud dus zou ik graag van mooi beeld willen genieten. Maar dat gaat dus niet!! Ik betaal heel veel geld aan KPN per maand voor een product wat niet goed werkt. Want ik weet dat deze oude ontvangers eruit gaan en krijgen dus geen updates meer. Want mijn AirPods Pro werken binnen ook niet en ook mijn andere Bluetooth speakers werken niet.De monteur vermoedt dat de Bluetooth storing komt van de camera’s van de buurman. Met mijn buurman heb ik geen contact, hij is zeer op zichzelf, krijg er echt geen contact mee. Hij heeft zijn hele huids voor en achter met draadloze camera’s hangen, zover ik heb kunnen tellen 8 stuks, wat hij binnen heeft weet ik niet. Ik vraag me af wat doet KPN hier aan? Ik kan niet volledig genieten van mijn KPN product. Ik zou graag een oplossing willen horen,omdat ik toch iedere maand veel geld kwijt ben aan KPN voor een waardeloos product.
Vriendelijke groet