Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen DIW7022, hoe kan ik Ziggo Free Sport kijken?

• January 23, 2025
  • 6 reacties
  • 376 keer bekeken

Kan ik nu geen ziggo free sport bekijken?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@caravanner ,

Er zijn alternatieven: 

Kijk Ziggo Sport Free op je smartphone of tablet

Binnen Nederland bekijk je zonder account gemakkelijk alle wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales.

Downloaden

Installeer de Ziggo GO app op je smartphone of tablet via de App Store of Google Play. Zit je op je laptop of pc? Ga dan naar ziggogo.tv.

Kijken

Juich je favoriete voetbalclub naar de overwinning. Kijk waar en wanneer je maar wil: op je smartphone, tablet, laptop of pc. Of cast naar je tv via Chromecast of Airplay.

bron: 

Wil je overstappen op KPN TV+, dan kun je Ziggo Sport Free wel via de TV-ontvanger kijken.

Hoe moet dat? : 

Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement (meestal) goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Ook jij gaat dan de huidige lagere prijs betalen voor jouw internet- en TV-abonnement. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 23, 2025

Hallo ​@caravanner ,

Er zijn alternatieven: 

Kijk Ziggo Sport Free op je smartphone of tablet

Binnen Nederland bekijk je zonder account gemakkelijk alle wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales.

Downloaden

Installeer de Ziggo GO app op je smartphone of tablet via de App Store of Google Play. Zit je op je laptop of pc? Ga dan naar ziggogo.tv.

Kijken

Juich je favoriete voetbalclub naar de overwinning. Kijk waar en wanneer je maar wil: op je smartphone, tablet, laptop of pc. Of cast naar je tv via Chromecast of Airplay.

bron: 

Wil je overstappen op KPN TV+, dan kun je Ziggo Sport Free wel via de TV-ontvanger kijken.

Hoe moet dat? : 

Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement (meestal) goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Ook jij gaat dan de huidige lagere prijs betalen voor jouw internet- en TV-abonnement. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2025

begrijp er  niets van. Heb toch een totaal abonnement? mobiel internet, tv wat moet ik nog meer? plus is gratis begrijp ik. Moet ik daar nog iets voor doen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2025

Ziggo Sport Free is voor iedere Nederlander in Nederland gratis te bekijken via internet. 

Buiten Nederland kun je dit ook, mits je een account hebt aangemaakt.

(Voor meer uitleg, zie mijn eerste reactie) 

Zelf kijk ik trouwens vanavond gewoon via de Ziggo Sport Free app. Dat kan ik op twee manieren. Via mijn iPhone kan ik casten naar mijn TV. En op mijn TV heb ik ook de Ziggo Sport Free app gedownload. Dat werkt ook prima. Mogelijkheden genoeg dus.  

Wat betreft KPN TV+, daarbij krijg je de nieuwste ontvanger. Alleen via die ontvanger kun je rechtstreeks via KPN TV kijken.

Kijk Ziggo Sport Free met de KPN TV+ Box

Heb je een KPN TV+ Box? Dan kan je de Ziggo GO app makkelijk installeren. 

1. Pak je afstandsbediening en druk op de Apps knop. Of ga in het menu naar Apps. 

2. Klik op de 'Ziggo GO TV" app bij 'Aanbevolen door KPN' en download de app (let op; je moet ingelogd zijn met je Google account). 

3. Binnen Nederland bekijk je zonder account gemakkelijk alle wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales.

De Ziggo GO app is alleen te vinden op de KPN TV+ Box. Deze heet DIW7022. Onze andere tv-ontvangers, zoals VIP1853, HMB2260, VIP2952, VIP5202 en ZXV8001, hebben geen Ziggo GO app. Het typenummer staat op je tv-ontvanger zelf.

Wil je overstappen op KPN TV+? Via mijn link uit mijn eerste reactie kun je dat regelen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 24, 2025

De app Ziggo GO TV is beschikbaar voor:

smart-tv's van Samsung (va 2019), LG va 2020), TV's met Android-TV en Google-TV.

Losse streaming apparaten zoals Chromecast Google-TV, Google Streamer, Apple TV, diverse streamingboxen. (prijzen rond € 100)

Om de app op een streaming apparaat/tv te downloaden dien je geregistreerd te staan op het betreffende platform. Resp Samsung, LG, Google, Apple.

App in mobiel / tablet (te casten naar een al dan niet interne chromecast)

LAPTOP en DESKTOP: Website http://ziggogo.tv 

En als je de kpn TV+ DIW7022 hebt ook daarop. Maar gezien bovenstaande is die niet per se noodzakelijk, hè.

Vanaf ca. 20 minuten voor een wedstrijd start kun je gratis en zonder account inloggen via Kijk nu UEFA voor de gratis verbinding.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@caravanner, je kunt de Ziggo Sport op verschillende manieren kijken zoals je ziet aan de reacties van Peter en Noordzee. Je bent niet afhankelijk van een bepaalde tv-ontvanger daarvoor. Ik ga er vanuit dat het met een van die opties lukt om te kijken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 27, 2025

@caravanner 

Is het nu gelukt op deze methode?