Skip to main content

Ik heb geen omroep Zeeland op kanaal 514 maar radio 538 o.I.d. Ik zou toch graag weer omroep Zeeland hebben omdat ik als inwoner van Vlissingen ook graag het regionale nieuws wil volgen.

Je krijgt alleen de regionale zender van jouw provincie en de omliggende provincies.

Als je in Zeeland woont, moet je deze zender in principe hebben. 


Je krijgt alleen de regionale zender van jouw provincie en de omliggende provincies.

Geen idee in welke provincie je woont. 

Hallo @joop2011 

omdat ik als inwoner van Vlissingen

 


Je krijgt alleen de regionale zender van jouw provincie en de omliggende provincies.

Geen idee in welke provincie je woont. 

Hallo @joop2011 

omdat ik als inwoner van Vlissingen

 

 

Door zijn tekst ging ik twijfelen.

Ik heb mijn tekst aangepast. 

 

Kan je volgens die postcodecheck Omroep Zeeland bekijken, dan vind je deze zender op kanaal 514 van interactieve tv.

 

Kanaal 514 klopt inderdaad.


Zoals ik al aangaf zit radio 538 op dat kanaal 514


Zoals ik al aangaf zit radio 538 op dat kanaal 514

 

Welke KPN tv decoder heeft u?


Hallo @Gnidems geef je tv-decoder eens een ‘frisse start’, heb je dan wel omroep Zeeland op 514?

 


KPN glasvezel vorige week geinstalleerd door kpn het probleem speelt al langer ik krijg het idee dat het kpn niet interesseert omdat ik het al eerder gemeld heb


Ik denk dat je de Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Dan moet het goed gaan.

 

@JanD stelde al voor om opnieuw op te starten.

Wat je het makkelijkste als eerste kan doen is:

Houd de kpn toets op de ab ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

Kies daarna voor opnieuw opstarten.

 

Hebben anderen bij jou in de buurt die ook KPN hebben wel Omroep Zeeland?

Het kan ook een storing van KPN zijn.

 

Je kan ook een grote restart van de DIW7022 doen, maar dan moet je alles opnieuw ingeven.

Zie ook hier. 

 

Vul ook je gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Je profiel gegevens.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terugkomen.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren. 


Hallo @Gnidems, hier gaat iets duidelijk niet goed. Als je in Zeeland woonachtig bent heb je gewoon recht op Omroep Zeeland. Ik vermoed dan ook dat op dit moment als jij kanaal 514 invoert, de tv-ontvanger springt naar het kanaal dat wel beschikbaar is en dat zal 538 zijn, die komt namelijk na kanaalnummer 514. Kanaalnummer 514 zal bij jou nu worden overgeslagen. 

Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik de technische dienst aansturen om het kanaal voor je open te zetten. 


Bij mij is exact hetzelfde aan de hand. De decoder uit- en aanzetten helpt niet. Ik heb een Arcadyan HMB2260.

Kan bij mij ook het kanaal opengezet worden zoals hierboven beschreven?


Er is een melding geregistreerd @Wilko2. De technische dienst gaat er mee bezig. 


Hallo,

Wij krijgen Omroep Zeeland ook niet te zien op kanaal 514. Ook op geen enkel ander kanaal.

Kan het voor ons ook in orde gemaakt.

Evert.


Om dit voor je op te lossen @EvertvdV, zijn er wel gegevens nodig. Als jij jouw profiel invult, ga ik voor je aan de slag! 


Reageer