Skip to main content

Hallo

 

Mijn vader heeft ongewenst een nieuwe TV Ontvanger ontvangen die ik voor hem al retour gestuurd heb. Mijn vader is al oud en kan niet met de nieuwe ontvanger overweg en heeft dus de oude ontvanger gehouden. 14 November is de neiuwe ontvanger aangkomen op jullie antwoordnummer.

Krijgt mijn vader hier nog een bevstiging van? Want vandaag kreeg hij een reminder om zijn oude tv ontvanger retour te sturen.

mvg Huub

Heeft jouw vader een TV+ abonnement of een oudere abonnementsvorm?

Wat is het type van de TV ontvanger die je teruggestuurd hebt en welk type heeft jouw vader nu nog?


Dat weet ik niet. hij heeft gewoon zijn contract met een jaar verlengd en kreeg toen een paar dagen later die nieuwe tv ontvanger waar hij niet om gevraagd heeft. 🙂 Klantnummer is ***

 

Admin: klantnummer verplaatst naar forumprofiel i.v.m. privacy


Contract verlengen staat gelijk aan een nieuw contract aangaan en dat betekent dus een TV+ contract waarbij de TV+ Box hoort. Ik ben het volledig met je eens dat die TV+ Box niet geschikt is voor een groot deel van de traditionele (oudere) televisiekijker en veel minder gebruiksvriendelijk is.

In principe zal de "oude" TV ontvanger ingeleverd moeten worden maar ik hoop dat KPN enige coulance zal betrachten want ik kan heel goed begrijpen dat dit anders een hele vervelende situatie kan gaan worden.