Skip to main content
Beantwoord

Ik heb stotterend beeld, wanneer krijg ik glasvezel?

• December 16, 2024
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik zit op glasvezel aanleggen te wachte want wat ik nu heb vaak stooteren het beeld

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN community ​@Bani Murro, op de website van KPN netwerk kun je zien wat de verwachtingen zijn voor jouw straat en buurt qua glasvezel. 

Je schrijft dat je veel last hebt van stilstaand of haperend beeld. Daar kunnen we wellicht wel iets aan doen, terwijl je wacht op glasvezel. Kun je iets meer beschrijven hoe je tv kijkt? Denk daarbij aan hoe het is aangesloten. 

Op de KPN website kun je ook een online probleemoplosser vinden die hulp kan bieden: Los jouw problemen met TV kijken op

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 16, 2024

Beste ​@Bani Murro via onderstaande link kun je de status van een glasvezelaanleg op jouw adres terugzien:

https://netwerk.kpn.com/

Welk merk en type modem  en welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

Hoe is de tv-decoder aangesloten op de modem, rechtstreeks met een geschikte netwerkkabel of anderszins?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 17, 2024

Hallo en welkom op de KPN community ​@Bani Murro, op de website van KPN netwerk kun je zien wat de verwachtingen zijn voor jouw straat en buurt qua glasvezel. 

Je schrijft dat je veel last hebt van stilstaand of haperend beeld. Daar kunnen we wellicht wel iets aan doen, terwijl je wacht op glasvezel. Kun je iets meer beschrijven hoe je tv kijkt? Denk daarbij aan hoe het is aangesloten. 

Op de KPN website kun je ook een online probleemoplosser vinden die hulp kan bieden: Los jouw problemen met TV kijken op