Skip to main content

Ik heb vandaag mijn TV opgezegd en ik was in de veronderstelling dat ik de maand november nog TV kon kijken, maar ik kan dat al sinds vandaag niet. Is het mogelijk om het TV abonnement te heractiveren, zonder dat ik een nieuwe TV-ontvanger toegestuurd krijg?

Ik heb slecht nieuws, dat zal niet mogelijk zijn. Geannuleerd is geannuleerd. Je kan het er weer bij nemen maar volgens mij duurt dat dan best wat dagen voor het weer werkt.


Ik heb vandaag mijn TV opgezegd en ik was in de veronderstelling dat ik de maand november nog TV kon kijken, maar ik kan dat al sinds vandaag niet. Is het mogelijk om het TV abonnement te heractiveren, zonder dat ik een nieuwe TV-ontvanger toegestuurd krijg?

 

Als je opzegt, wordt het meteen de zelfde dag gestopt.

Het teveel betaalde krijg je dan terug bij de volgende factuur.

Dit geld ook bij streamingdiendsten, etc. 

 

Je kan, gratis, 0800-0402 bellen en vragen wat ze voor je kunnen doen. 


TV is een optie. En wordt derhalve direct, binnen 15 minuten, gestopt als je het eruit haalt.

Het basis abonnement is internet. Daar zit dus wel een opzegtermijn van 1 maand op.

Maar ja, je wilde het toch niet meer? Of heb je pas volgende maand de nieuwe tv mogelijkheid, welke dat dan ook is.

De snelste manier is nu mijns inziens NLziet. Moet je wel de app in je smart-tv hebben. Zenders: https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/.

Abonnement nemen kan via de website www.nlziet.nl.