Skip to main content
Antwoord

Ik heb tv opgezegd en dacht deze maand nog te kunnen kijken maar dat kan nu niet meer

• November 24, 2023
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn TV opgezegd en ik was in de veronderstelling dat ik de maand november nog TV kon kijken, maar ik kan dat al sinds vandaag niet. Is het mogelijk om het TV abonnement te heractiveren, zonder dat ik een nieuwe TV-ontvanger toegestuurd krijg?

Beste antwoord door PeterG

TV is een optie. En wordt derhalve direct, binnen 15 minuten, gestopt als je het eruit haalt.

Het basis abonnement is internet. Daar zit dus wel een opzegtermijn van 1 maand op.

Maar ja, je wilde het toch niet meer? Of heb je pas volgende maand de nieuwe tv mogelijkheid, welke dat dan ook is.

De snelste manier is nu mijns inziens NLziet. Moet je wel de app in je smart-tv hebben. Zenders: https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/.

Abonnement nemen kan via de website www.nlziet.nl.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • November 24, 2023

Ik heb slecht nieuws, dat zal niet mogelijk zijn. Geannuleerd is geannuleerd. Je kan het er weer bij nemen maar volgens mij duurt dat dan best wat dagen voor het weer werkt.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 25, 2023

Ik heb vandaag mijn TV opgezegd en ik was in de veronderstelling dat ik de maand november nog TV kon kijken, maar ik kan dat al sinds vandaag niet. Is het mogelijk om het TV abonnement te heractiveren, zonder dat ik een nieuwe TV-ontvanger toegestuurd krijg?

Als je opzegt, wordt het meteen de zelfde dag gestopt.

Het teveel betaalde krijg je dan terug bij de volgende factuur.

Dit geld ook bij streamingdiendsten, etc. 

Je kan, gratis, 0800-0402 bellen en vragen wat ze voor je kunnen doen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 25, 2023

TV is een optie. En wordt derhalve direct, binnen 15 minuten, gestopt als je het eruit haalt.

Het basis abonnement is internet. Daar zit dus wel een opzegtermijn van 1 maand op.

Maar ja, je wilde het toch niet meer? Of heb je pas volgende maand de nieuwe tv mogelijkheid, welke dat dan ook is.

De snelste manier is nu mijns inziens NLziet. Moet je wel de app in je smart-tv hebben. Zenders: https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/.

Abonnement nemen kan via de website www.nlziet.nl.