Skip to main content

Inmiddels Ultra GB glasvezelverbinding aangeschaft, 3 nieuwe tv's incl 4k, KPN 4k abonnement besteld en kastjes ontvangen, kabels eveneens vervangen met minm. cat 5a FTP (alles is bekabeld in huis), betaal mij nu scheel ( netflix, prime en disney erbij) maar geen  4k zenders beschikbaar….? Staat ook niet op verborgen zenders. Het zijn er maar drie ,das al armoedig zat, maar dan zou ik ze wel graag willen zien dat het werkt.. Wat moet ik nu nog doen??

Er zijn maar twee zenders die in 4k uitzenden. Ik neem aan dat u de streamingsdiensten gewoon kijkt via de app's die standaard op de tv zijn geïnstalleerd. 


Beste Joep,

 

Klopt, de streamingdiensten kijk ik via de apps. Ik snap niet waarom ik LoveNature 4K  bijv niet kan vinden op het kanaal 693 ( staan ook niet in de zenderlijst de twee 4k kanalen)

 

Bedankt voor je reactie!


Hoi @Haley 
Heb je wel het 4K abonnement aangeschaft? kost 2,50 p/mnd extra
Dan heb je Kanaal 692, 693 en 694 
De eerste 2 in 4k de derde (ESPN-UHD) met een uitstekend beeld van voetballen
(alleen met een espn-compleet abonnement)
692 en 694 zijn met HDR

Heb je deze zenders niet en wel het 4K pakket aangeschaft?
Dan raad ik je aan om even 0800 0402 te bellen
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Op zon- en feestdagen gesloten.


Beste Joep,

 

Ik heb ook het 4k abonnement maar toch doet hij het niet. Ik ga nu bellen met KPN. Hopelijk lossen zij het op.

 

Met vriendelijke groet,

 

 


@Haley 

Welke KPN tv decoder heb je?

En zie je in MIJNKPN dat het 4K abonnement (helaas maar 2 zenders) vermeld staan? 

 

Bellen kan via 0800-0402 en is gratis.


Dag Joop en Huistijger,

 

KPN heeft alle verbindingen gecheckt, maar het probleem was dat pas 8 januari mijn 4k wordt omgezet/aangezet. terwijl ik 4 januari al mijn ontvangers had gekregen. Dat stond nergens vermeld in de mail, dus wist niet dat het zo lang ging duren. Morgen zou ik dus de zenders moeten zien. Was wel verbaasd dat Netflix vervolgens ook nog eens 4 euro per maand vraagt voor 4k doorgave. Telt maar door zo….

Bdankt voor jullie reacties en meedenken. Het doormeten was toch goed, want had al lange tijd slechte WIFI ontvangst ( ontvangers zijn uit 2014) en nu is alles opgeschoond en werkt weer beter.