Skip to main content
Beantwoord

Ik kan geen commerciële zenders kijken, beeld blijft zwart

• January 29, 2025
  • 9 reacties
  • 987 keer bekeken

Npo werkt gewoon maar de commerciële zenders al 2 dagen niet meer. Is er een storing bekend? Via de kpn app zijn er wel commerciële zenders 

Beste antwoord door Diederik1980

De hele handel opnieuw opgestart en het lijkt inmiddels weer te werken 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 29, 2025

De hele handel opnieuw opgestart en het lijkt inmiddels weer te werken 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 29, 2025

Wilde net reageren. Een Arris vip2952 danwel vip5202 neem ik aan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2025

Arris 2952 V2, hij loopt al even mee..

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 29, 2025

Op zich een prima ding. Best behoorlijk stabiel.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Blij om te lezen dat na het herstarten alles weer werkt ​@Diederik1980 

• Nieuwkomer
  • February 7, 2025

Beste KPN,

Ik heb exact dit probleem. Alles geprobeerd maar niets werkt.

Ook 2 tv boxen geprobeerd.

Bekend probleem?

• Nieuwkomer
  • February 8, 2025

Ben 2 weken op vakantie geweest en kom ook terug en  heb vandaag ook alleen maar NPO 1, 2 3 in beeld en de rest blijft ook zwart.

Wat te doen ? 

Modus uitgezet / 30 sec gewacht weer aan , mijn commerciële zenders blijven zwart ???

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • February 8, 2025

Er is een 2 weken geleden iets gebeurt bij kpn, waardoor er bij een flink aantal modems een connectie naar een bepaalde server bij KPN onderbroken is. Resultaat, alleen beeld op NPO 1-3 en regionale zenders.

Opnieuw opstarten van modem en tv-box helpt niet.

Dit kan alleen hersteld worden door een reset van het KPN-modem (en het model maakt niet uit, ze hadden het allemaal). Zoek een paperclip of een vergelijkbaar dun stevig ding en reset je modem door de paperclip in dat gaatje te steken en 30 seconden te drukken, totdat je ziet dat hij opnieuw start.

Heb je bepaalde settings in het modem gewijzigd, kijk en noteer die voordat je de reset doet. Daarna de TV-box herstarten en het moet weer werken. In geval van een telefoon aan het modem, moet je het modem nog een keer opnieuw opstarten (even van de stroom of na inloggen). Bij mij had het modem na de reset zich de telefoonconfiguratie niet opgehaald bij KPN.

• Nieuwkomer
  • February 8, 2025

Er is een 2 weken geleden iets gebeurt bij kpn, waardoor er bij een flink aantal modems een connectie naar een bepaalde server bij KPN onderbroken is. Resultaat, alleen beeld op NPO 1-3 en regionale zenders.

Opnieuw opstarten van modem en tv-box helpt niet.

Dit kan alleen hersteld worden door een reset van het KPN-modem (en het model maakt niet uit, ze hadden het allemaal). Zoek een paperclip of een vergelijkbaar dun stevig ding en reset je modem door de paperclip in dat gaatje te steken en 30 seconden te drukken, totdat je ziet dat hij opnieuw start.

Heb je bepaalde settings in het modem gewijzigd, kijk en noteer die voordat je de reset doet. Daarna de TV-box herstarten en het moet weer werken. In geval van een telefoon aan het modem, moet je het modem nog een keer opnieuw opstarten (even van de stroom of na inloggen). Bij mij had het modem na de reset zich de telefoonconfiguratie niet opgehaald bij KPN.

Dank voor je reactie. Ik heb tv teruggezet naar fabrieksinstelling en ik heb alle zenders weer terug. Dit werkte kennelijk ook.