Skip to main content
Vraag

Ik kan geen Netflix of Videoland streamen via mijn draadloze verbinding

• November 7, 2025
  • 28 reacties
  • 230 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • November 13, 2025

Heel apart dat met een nieuw Experia Box 12 één van je mobiele toestel niet meer op Wifi komt, terwijl dat wel lukte op de vorige. Gelukkig heeft de monteur het kunnen herstellen voor je! Misschien was het dan toch ook zo ingesteld op het vorige modem. Nou ja, het belangrijkste is dat het nu werkt. 

Heeft de monteur ook gelijk gecheckt of je nu wel soepel video's kunt afspelen op Videoland en Netflix? Of ging dat gelijk al goed nadat je het nieuwe modem had aangesloten? Dat was tenminste de hele reden dat het modem vervangen werd 😋

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 13, 2025

Wonder bij wonder  ging dat gelijk supergoed..dus heel tevreden.

Toen ik de a56 kocht kon ik ook geen wifi verbinding krijgen, ook heel lang mee gekloot en gebeld. Toen ern totale reset nasr fabrieks modus  gedaan waar ik achteraf niet blij mee was ( had natuurlijk eerst alles moeten updaten...beetje dom) maar daarna lukte het dus wel om wifi  te krijgen.

Toen snapte ik het niet...nu snap ik het niet, maar alles doet het weer dus ik ga er maar niet teveel meer over nadenken

Bedankt  voor je reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Niet meer aankomen voorlopig inderdaad 😋En top dat het met de streaming apps ook weer goed gaat! 

Als je nog weer eens iets hebt, schroom dan niet om weer een nieuw topic te openen. Fijn weekend!