Skip to main content
Beantwoord

Ik kan geen opname starten tijdens het kijken in de TV+ App

• 24 maart 2025
  • 6 reacties
  • 55 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Is het mogelijk om in de nieuwe tv+ app programma's op te nemen. Een zogenaamde opname-icoon is nergens te vinden

Beste antwoord door Don_W

Mijn fout. Ik heb mijn oude XS4ALL abonnement omgezet naar een KPN abo. Blijkt nu dat ik voor het opnemen van een programma mijn abo aan moet passen

Bekijk origineel

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 115 reacties
  • 24 maart 2025

TV+ app op welk apparaat?  Tablet/mobiel of TV?

Werkt opnemen op je tv ontvanger wel?

Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 329 reacties
  • 25 maart 2025

Dat is correct, in volledig beeld kan dat niet. Beeld verkleinen en dan kan het wel. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 25 maart 2025

Mijn fout. Ik heb mijn oude XS4ALL abonnement omgezet naar een KPN abo. Blijkt nu dat ik voor het opnemen van een programma mijn abo aan moet passen

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Don_W. Als het Opnemen pakket niet in het abonnement zit zal je inderdaad niet op kunnen nemen. 

Als je dat hebt kan je op dit moment een opname inplannen via het informatiescherm over de aflevering. Tijdens het kijken kan je nog geen opname starten, die optie komt later nog in de app.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

Ben er voetstoots van uitgegaan dat ik qua abonnement onder dezelfde voorwaarden als mijn vorige XS4ALL abonnement overgegaan ben. Degene die mijn abonnementswijziging telefonisch verzorgde, had mij natuurlijk op het verschil moeten wijzen. Maar soit

Jasper van KPN
Moderator

Dat had inderdaad besproken kunnen worden daarbij. Na het doen van een wijziging krijg je ook een bevestiging waar alles wat je krijgt op staat. Het is ook altijd belangrijk om die goed na te kijken, als er iets niet klopt kan dat dan nog snel aangepast worden.

Reageer