Skip to main content

Ik ben zeer ontevreden/boos en begrijp werkelijk niets van het gesprek dat ik zojuist met KPN heb gevoerd. Als zeer trouwe klant, meer dan 20 jaar TV/ internet/vaste telefoon/mobiel dienst af te nemen, is het voor ons niet mogelijk om een TV+ kastje aan te vragen omdat ons contract vorig jaar verlengd is en nog tot november 2025 loopt. Ik heb zelfs aangegeven dat er een offerte voor ons gemaakt mag worden omdat wij best bereid zouden zijn voor bepaalde diensten, waar wij nu korting op krijgen, meer te gaan betalen. Wat schetst mijn verbazing….. “Sorry mevrouw, dat kan niet, U heeft vorig jaar zelf uw contract verlengd dus u zit hier aan vast".  Onbegrijpelijk! Hiermee laat KPN zien dat ze niet begrijpen hoe je met een vaste, trouwe klant, die openstaat voor een evt. nieuw aanbod, om moet gaan. Hiermee jaag je klanten weg.

@Rob en Mies hoe sneu het ook is, het is wel een feit, je hebt nog een contract. Wat is daar niet aan te begrijpen? De KPN-medewerker die je gesproken hebt, heeft gewoon gelijk. Ontevreden of boos moet je op jezelf zijn aangezien je het contract vorig jaar zelf bent aangegaan. Tja. Contract is contract. De situatie zal ook door niemand veranderd worden door hier je ongenoegen te uiten. Het lucht wellicht wel wat op. Er zit niets anders op dan wachten tot je contractvrij bent. 

Ook maakt het niet uit hoe lang je wel of geen klant bent bij KPN. Je zegt 20 jaar. Dus laten we eerlijk zijn, je bent wél tevreden. 😊

Het is nog geen drama. Met een paar tientjes heb je alle mogelijkheden ook zonder de nieuwe TV+ ontvanger.

Vorig jaar was al het huidige abonnement met TV+ beschikbaar. Dan had je beter kunnen vernieuwen dan verlengen. Met dat laatste heb je je bestaande contract verlengd met de Arris ontvanger. Maar dat is nu water naar de zee dragen.

Heb je al de Arris VIP5202 trouwens? Die werkt al lekkerder dan een VIP2952 of HMB2260. Die laatste kun je zonder meer vaak laten omwisselen.

… afgezien van tv kijken dezelfde mogelijkheden met TV+, maar zonder die ontvanger? Met een moderne smart-tv (tot 5 jaar oud) heb je ook de mogelijkheden voor al die apps. Is het een tv of chromecast/streaming apparaat met Android-TV of Google-TV dan is het zelfs exact gelijk.

Alleen met een Apple TV streamingbox is er nog geen KPN TV app, maar verder ook alles.

Geen smart-tv of te oud en je wilt nog geen nieuwe? Voor slechts € 42 - 45 heb je al de Chromecast HD Google-TV. Heb je ook alle apps/mogelijkheden van TV+. Tot ~5000 apps in de Google Play Store. En voor alle mogelijkheden voor KPN TV kijken gebruik je de kpn ontvanger.

Dag Rob en Mies, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Onzettend jammer om te lezen dat je je contract onlangs hebt verlengd en dat je nu niet kunt overstappen op TV+. Hier kan ik echt niets aan veranderen. Er zijn middels een contract afspraken gemaakt die nagekomen moeten worden, anders kunnen we net zo goed geen contracten meer gebruiken. 

Er zijn echter talloze mogelijkheden om ook gebruik te maken van de apps, PeterG legt dit prima uit hieronder. Ik hoop dan ook dat daar een optie voor je tussen zit. 

Het is nog geen drama. Met een paar tientjes heb je alle mogelijkheden ook zonder de nieuwe TV+ ontvanger.

Vorig jaar was al het huidige abonnement met TV+ beschikbaar. Dan had je beter kunnen vernieuwen dan verlengen. Met dat laatste heb je je bestaande contract verlengd met de Arris ontvanger. Maar dat is nu water naar de zee dragen.

Heb je al de Arris VIP5202 trouwens? Die werkt al lekkerder dan een VIP2952 of HMB2260. Die laatste kun je zonder meer vaak laten omwisselen.

… afgezien van tv kijken dezelfde mogelijkheden met TV+, maar zonder die ontvanger? Met een moderne smart-tv (tot 5 jaar oud) heb je ook de mogelijkheden voor al die apps. Is het een tv of chromecast/streaming apparaat met Android-TV of Google-TV dan is het zelfs exact gelijk.

Alleen met een Apple TV streamingbox is er nog geen KPN TV app, maar verder ook alles.

Geen smart-tv of te oud en je wilt nog geen nieuwe? Voor slechts € 42 - 45 heb je al de Chromecast HD Google-TV. Heb je ook alle apps/mogelijkheden van TV+. Tot ~5000 apps in de Google Play Store. En voor alle mogelijkheden voor KPN TV kijken gebruik je de kpn ontvanger.

Reageer