Skip to main content
Beantwoord

Ik kan geen tv.kpn.com op mijn pc kijken: "Sorry, er ging iets fout"

• July 9, 2025
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik zie even kort het beeld wat ik normaal op mijn tv scherm zie en meteen een zwart beeld met de tekst: Sorry, er ging iets fout. Vernieuw de pagina etc.

Dat heb ik vele malen geprobeerd maar telkens het zelfde lusje. Wat gaat er fout

Beste antwoord door Frans Sn

Opgelost, andere browser, dus geen Edge gebruiken, even vergeten om aan te denken. Bedankt,

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 9, 2025

Het wordt ondersteund in Windows 10, 11, Apple OS.

En met de browsers Edge, Google Chrome, Safari en Firefox.

In eerder topic met vrijwel exact dezelfde tekst is het opgelost via de helpdesk (0800-0402). Die namen de computer van de vraagsteller even over en toen was het in orde.

Zelf begin ik dan altijd met cookies en sitegegevens wissen via het tekentje net voor de url. Daarna dát tabblad sluiten en nieuwe openen en weer naar tv.kpn.com gaan.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Frans Sn. Welkom op de KPN Community! Heb je al iets gehad aan tips en info van ​@PeterG? Zet ook eens je Adblocker of anti-virusprogramma uit om te kijken of die roet in het eten gooien. 

Hopelijk heb je het al opgelost en kom je hier nog melden hoe je dat precies hebt gedaan :) 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 14, 2025

Opgelost, andere browser, dus geen Edge gebruiken, even vergeten om aan te denken. Bedankt,

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 14, 2025

Edge zou ook moeten werken. Hier wel.

Zit bij jou dus iets in Edge in de weg. Cookies kpn eens wissen. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Vreemd dat het in Edge niet werkt, maar gelukkig werkt een andere browser wel. Simpele oplossing uiteindelijk :) 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2025

Werkt nu ook, ik denk dat de cookies bij mij van de vorige account roet in het eten hadden gegooid. Dus de oeps is wat vreemd weer gegeven, ik zou de tekst veranderen, die wat duidelijke zou zijn. Uiteraard maak ik geen fouten😉Compleet opgelost, bedankt allemaal.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Uiteraard niet 😉 Wij maken af en toe wel eens een foutje, dus we gaan eens kijken of die tekst iets duidelijker kan. Veel kijkplezier nog!