Skip to main content
Beantwoord

Ik kan het geluid niet bedienen met de afstandsbediening ondanks de koppeling

• May 13, 2025
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Koppeling is gemaakt met L8.  LG tv

maar geluid kan niet bedient worden op afstandsbediening KPN

Beste antwoord door Jasper van KPN

Had je de stappen die Jan hierboven noemt ook geprobeerd? Als je die volgt zou het koppelen moeten lukken. Als dat niet lukt kan je de afstandsbediening eerst ook een reset geven zoals hier wordt beschreven: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 13, 2025

Beste ​@MariaSilvia welk merk en type tv decoder gebruik je van KPN?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2025

Model DIW7022

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 14, 2025

Beste ​@MariaSilvia , klik op het tandwieltje r.boven van de diw, klik dan op afstandsbediening,  klik dan op instellen voor televisie 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@MariaSilvia, met de TV+ Box kan je de afstandsbediening afstemmen zoals Jan noemt. Had je dat ook op die manier gedaan, of heb je dat nu gedaan en werkt dat? 

Ik zag dat je vorig jaar een soortgelijk topic had, toen was het gelukt met de genoemde stappen. Is er sindsdien iets veranderd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2025

Glasvezelkastje was stuk. Monteur heeft deze gemaakt. Ik gebruikte de tv ab nog voor aan/uit en op tv zetten. Vervolgens gebruikte ik de ab van KPN. Monteur gaf aan dat alles op KPN ab kon. Degene die thuis was gaf dit door aan mij. Geprobeerd maar vervolgens was het enigste , dat ik nu het geluid niet meer kon gebruiken en nog steeds voor aanzetten ( en nu ook geluid) de ab van tv nodig had.

Vandaar nogmaals de vraag. Ik volg stap 4 van plug en play boekje . Maar ik doe het vast fout want lukt niet

Jasper van KPN
Moderator

Had je de stappen die Jan hierboven noemt ook geprobeerd? Als je die volgt zou het koppelen moeten lukken. Als dat niet lukt kan je de afstandsbediening eerst ook een reset geven zoals hier wordt beschreven: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Na een aantal x dit geprobeerd te hebben . Even gewacht en vandaag weer geprobeerd. En nu doet hij het , bedankt