Skip to main content

Ik kan ineens geen DTV meer aan Uden Maashorst hoe komt dat???

Ja, hier ook. Afgelopen vrijdag langere tijd aan de telefoon gezeten.

Ze hebben een ticket aangemaakt en kreeg uiteindelijk een sms met een telefoonnummer en een code.

Telefoonnummer gebeld, maar kreeg te horen dat de code niet bekend was. Na drie keer werd de verbinding verbroken en gebeurt er dus niets.

 

Maar mijn vraag of het contract met Maashorst was beëindigd. Daar had de klantenservice geen antwoord op.

Donderdag 6 juni waren er werkzaamheden op het netwerk. Ik moest zelf de nieuwe software installeren.

Daar kwam geen bericht. Online kan je wel DTV bekijken voor meerdere gemeenten.

 

Maar ik hoop dat een techneut dit oppakt. Zodat ik niet veel tijd kwijt ben aan veel nodeloze controles.

Heel simpel is de vraag:

"Is het contract voor uitzenden van een aantal lokale nieuwszenders beëindigd?”

"Of is er een fout dat deze zenders niet meer in de zenderlijst staan.”

 

Kort: Er zijn meerdere lokale zenders uit het pakket. Al dan niet bewust.

Graag een antwoord hierop van KPN.

 

 


Providers zoals KPN hebben de wettelijke plicht om de lokale omroep in de betreffende gemeente door te geven via hun netwerk. Er is dus geen sprake van een contract.

Wellicht kan een telefoontje naar de lokale omroep ook helderheid bieden? Er kan natuurlijk altijd sprake zijn van een storing bij de omroep, bij de mediahub die het signaal naar de providers stuurt, of bij de provider.

Piet.


Nou dan is dat een storing. Hoeven ze dat niet meer op te zoeken.

Stom dat ze mij een sms sturen waar ik kan bellen als het probleem nog niet is opgelost.

Telefoonnummer en de code zijn niet bekend.

 

Nou, KPN. Via de klantenservice lukte het mij niet om ze te overtuigen dat er iets mis is in het netwerk.


Voorlopig dan maar via 

https://dtvnieuws.nl/televisie-livestream

Alle 4 de versies van DTV.

 


Nou, ik zie dat ik ondanks uitloggen nog steeds ben ingelogd.


Ja, ik wil hier uitloggen, maar hij blijft open staan.

Daarom wil ik niet op een forum.

Maar as ze een ongeldige code geven om te melden dat het probleem nog niet is opgelost.

Ja, dan moet je wel.

Het is wel erg dat ze niet begrijpen dat er echt een probleem is dat ik niet kan oplossen, omdat het niet aan mijn instellingen ligt.

Er is een systeemfout.

 

KPN, ik wil hier uitloggen.

Ik moet inloggen en als ik dat doe en weer uitlog. Geen verschil.

 


Berichten zijn ook uitgelogd te lezen. 

Als je 24 uur hier niet actief bent ben je ook uitgelogd. 


Ik heb ze vanmorgen weer gebeld en ik heb de verbinding verbroken toe ik weer in de wacht werd geplaatst. Of ze er zin in hebben om het probleem op te pakken?

Misschien moeten ze ook de klantenservice iets meer inbreng geven.

Als de klantenservice een ticket aanmaakt. De dienst die het ticket ontvangt dit afkapt als de klant niet opneemt.

Er is te veel een houding dat het niet bij hen kan worden opgelost.

Daar stoppen ze en blijft het probleem bestaan.

Een probleem zou dan verder geleid moeten worden in de organisatie.

Als dat niet lukt dan zou bekeken worden of de procedure wel juist wordt gevolgd of deze moet worden aangepakt.

 

Dit stel ik omdat ik zo'n 40 minuten en 4 dagen verder ben zonder bericht dat het wordt opgelost.


Hi @Ik wil niet op forum, goed om te zien dat je hier al een stukje op weg geholpen bent.

Dit klinkt inderdaad als een storing, aangezien je lokale zenders gewoonlijk moet kunnen bekijken. Ik lees dat er een ticket aangemaakt is, dat is prima, de technische dienst moet dit even nakijken. Met het ticket is het bij hen terecht gekomen, en meestal wordt er binnen een paar werkdagen contact met je opgenomen.


Het is niet alleen DTV, maar ook bij Omroep Land van Cuijk krijgen we diverse klachten binnen.

Bij een collega die KPN heeft is er nu weer wel beeld, maar het melden van de storing bij KPN webcare was een drama. Werd niet adequaat op gereageerd. Net zoals DTV bieden wij ook via de mediahub het televisie en radiosignaal aan, dat ik Hilversum door de providers kan worden opgepakt.

Is de storing bij DTV inmiddels opgelost, of ligt het aan bepaalde hardware?


Reageer