Skip to main content

Ik kan vanaf gister niet meer scrollen in de bovenbalk, kan dus niet meer bij mijn opgenomen programma’s end ,

ik heb al gereset en het is niet verholpen! Wat te doen?

Ik zie geen posten staan

 


Om in dat scherm te komen ben je in de bovenbalk toch helemaal naar rechts moeten "scrollen"?


Ja ik kan via een omweg naar de bovenbalk, als je een programma bekijkt dan kan je met de AB naar boven scrollen naar het menu maar niet als je het startscherm op hebt staan als je dan in de menubalk klikt dat ligt Start wel op maar je kan niet naar rechts of links klikken of zo je wilt scrollen dan moet je eerst op de zender bv 1gaan staan en dan kan je van daar naar boven en wel van links naar rechts klikken/scrollen!


Bij mij is het verholpen je kpn+box resetten daarna deed alles het weer in de bovenste balk ik had hulp  van een technische man van kpn


Das mooi Gerrit, bij mij gebeurd er niks bij het resetten!


Op welke manier voer je de reset uit @Puckie? Ik stuur voor de zekerheid de instructie voor het resetten van de TV+ Box mee. Die stappen volg je?

Zo ja, dan even samengevat zodat ik hem goed snap: 

Vanuit het startmenu kun je in de bovenste balk geen andere categorieën kiezen. Vanuit een zender lukt dit wel. Dat klopt? Dan zou het namelijk ook niet aan de afstandsbediening kunnen liggen bijvoorbeeld, gezien die toetsen op andere plekken wel werken. 
In het Startmenu een aantal keren op het pijltje naar boven drukken zorgt er ook niet voor dat je heen en weer kunt? Om uit te sluiten dat de ‘selectie’ toch niet ergens anders op staat. 


Bij mij heeft een volledige reset wel geholpen. 
geen idee wat de oorzaak was maar het lijkt me een kleine bug die zich bij sommige mensen voordoet. 


Hartelijk dank Sanne, de harde reset heeft het probleem verholpen!

en op zo,n eenvoudige manier.

ik had wel andere resetten gedaan, stekkers er uit en herstarten in het menu maar dit was in de roos geschoten .nogmaals dank.

vr groet puck ie.


Nou dat lijkt me niet de beste oplossing, KPN zou hier toch een goede oplossing voor moeten geven en KPN gaat dat nog gebeuren?

ik los het nu op door in een programma te gaan staan en dan met het pijltje boven in naar het menu te klikken maar dit is wel omslachtig!

Bedankt voor de tip, nu kan ik in ieder geval naar mijn opnames. Hopelijk lost KPN dit probleem snel op!


je moet het zelf oplossen, dat kan de KPN niet!
Je kan ook de reset proberen die Sanne voorstelde, op het kleine zwarte kastje met een scherp dun voorwerp , naast de gele ingang zit een piepklein gaatje en die hou je 8 sec ingedrukt, dan reset je de hele boel, daarna moet je wel weer wat herstellen bij bv Netflix end maar je behoud wel alles wat er daar voor opstond zoals je opgenomen programma’s end.

sukses Petra


je moet het zelf oplossen, dat kan de KPN niet!

Nou, met zoveel klachten hierboven mag ik toch ook hopen dat KPN de fout in de laatste update zoekt, en herstelt. Maar voor een snelle oplossing is een frisse start (en daarna alles opnieuw instellen; hoeveel dat is verschilt per gebruiker natuurlijk) misschien beter dan afwachten.


Ja het was wel ff een werkje maar het gaf wel voldoening dat ik het zelf gefixt had!

beter dan eindeloos heen en weer mailen van de KPN!, ik werd er gestoord van!


je moet het zelf oplossen, dat kan de KPN niet!
Je kan ook de reset proberen die Sanne voorstelde, op het kleine zwarte kastje met een scherp dun voorwerp , naast de gele ingang zit een piepklein gaatje en die hou je 8 sec ingedrukt, dan reset je de hele boel, daarna moet je wel weer wat herstellen bij bv Netflix end maar je behoud wel alles wat er daar voor opstond zoals je opgenomen programma’s end.

sukses Petra

Ik heb via de instellingen de reset gedaan. Had wel wat voeten in de aarde, de box startte eerst helemaal niet meer op. Uiteindelijk doet hij het weer en het menu werkt ook weer.😃


Reageer