Skip to main content

Ik kan plots geen Paramount opnames op m’n iPad bekijken. Is er iets veranderd?

Hi @Donpol, ik denk graag mee. 

Lukt het bekijken van opnames wél op je televisieontvanger? En lukt het op de iPad thuis ook niet? 

 


Alex, het betreft alleen 2 opnames van maandag j.l. Opnames van vandaag van Paramount kan ik weer gewoon op de iPad bekijken.

Dus: ik weet niet wat ‘t was. De digitale werteld blijft in nevelen gehuld. Dank.


Alex, het betreft alleen 2 opnames van maandag j.l. Opnames van vandaag van Paramount kan ik weer gewoon op de iPad bekijken.

Dus: ik weet niet wat ‘t was. De digitale werteld blijft in nevelen gehuld. Dank.

Hi @Donpol, fijn om te lezen dat het nu wél werkt. Ik vermoedt dat dit een glitch was. Laat het hier gerust weten mocht het weer gebeuren. 


Alex, ik ben er achter gekomen dat die geplande opnamen niet/nooit zijn uitgezonden. Wellicht zat daar het probleem. Alles doet het nu zoals ‘t moet.

Ik blijf het overigens wel raar vinden dat ik opnames van BBC-First en België niet op de iPad mag bekijken. Maar dat zullen wel de rechten zijn - wel vreemd dat je wel ‘life’ mag kijken.


Gaat het hier echt om opnames, of om terugkijken? En is je iPad dan verbonden met je netwerk/WiFi thuis? Of op een andere locatie? 


Alex, m’n iPad zit op m’n thuisnetwerk en geeft geen indicatie van terugkijken.

Ook het bekijken van opnames van België en BBC-First lukt niet op de iPad op m’n thuisnetwerk.

Het lukt wel op de tv.


Bij Paramount kun je sinds kort (weet niet precies vanaf wanneer) bij Terugkijken de reclamespots niet meer doorspoelen, dus daar is ook iets veranderd.