Skip to main content
Vraag

Ik kan na update niet meer inloggen op de tv app in Spanje

• May 16, 2025
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

ik kan na update niet meer inloggen op zowel mijn telefoon als mijn ipad op de tv app. Ik ben in Spanje.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 16, 2025

Hallo ​@JPdB ,

Probeer eens de apps te verwijderen en ze daarna opnieuw te downloaden vanuit de app-store. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@JPdB, na wat voor update was dat precies? Was dat na een update van de TV+ app, of van je telefoon of iPad?

Wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen, krijg je daar bijvoorbeeld een foutmelding bij of gebeurt er iets anders? Lukt het wel om in te loggen met dezelfde gegevens op tv.kpn.com?

Heb je de tip van Noordzee al geprobeerd, heeft dat geholpen?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 19, 2025

Is inmiddels opgelost. Bleek in de VPN te zitten. Deze tijdelijk uitgezet en na inloggen weer aan.

Jasper van KPN
Moderator

Ah, de VPN kan inderdaad meespelen daarin. De app is niet bedoeld om met een VPN te gebruiken en kan dan een foutmelding geven. Gelukkig lukt het nu wel weer, veel kijkplezier!