Skip to main content

Ik kan niet inloggen in de app KPN TV+ met iPhone 11 OS 17.5.1

Niet via abonnementsnummer en PIN, maar ook niet met mailadres en WW.

Wel op Mac en iPadĀ 

Hi @Firefido, welkom hier.Ā 

Je gebruikt in ieder geval de juiste gegevens als het op de iPad en Mac wel lukt. Misschien overbodig, maar je weet zeker dat je niet ergens een typefout maakt in het wachtwoord of pincode? Zou je hier ook een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet?Ā 

Zou je ook voor de zekerheid de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren?Ā 

Ik hoor graag van je.Ā 


Verwijderen en opnieuw installeren hielp niet, ook niet wissen van geschiedenis en opnieuw opstarten. Contact gehad met helpdesk diverse stappen doorgenomen. En inloggen met abonnementsnummer en PIN is natuurlijk helemaal geen hogere wiskunde.Ā 

Ā 

Vanmorgen met eerst via internet op de telefoon inloggen en vervolgens opnieuw proberen et de app. Enā€¦. het lukte zowaar.Ā 

fijne dag.Ā 


Verwijderen en opnieuw installeren hielp niet, ook niet wissen van geschiedenis en opnieuw opstarten. Contact gehad met helpdesk diverse stappen doorgenomen. En inloggen met abonnementsnummer en PIN is natuurlijk helemaal geen hogere wiskunde.Ā 

Vanmorgen met eerst via internet op de telefoon inloggen en vervolgens opnieuw proberen et de app. Enā€¦. het lukte zowaar.Ā 

fijne dag.Ā 

Ik heb hier ook niet zo snel een verklaring voor, maar ben wel blij om te lezen dat het weer werkt!Ā 


Reageer