Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet inloggen op de tv apps, op mobiele telefoons en tv

• February 10, 2025
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Samsung Galaxy s20, Google Pixel 8, Moto edge 40. Ook een Philips oled 934 en een Sony Bravia google tv. Niets wil inloggen. Verkeerd ww opgeven geeft authenticatie error maar juiste gegevens invoeren geeft generieke login error. Kpn support zegt: leuke vraag die krijg ik niet vaak. Maar 0 oplossingen. 

Walgelijk. Nu al twee weken geen tv. Morgen maar lelijke tv ontvanger aan tv hangen waardoor ik nu weer draad over de muur moet voeren. Dit betekent dat we boven alsnog geen tv hebben. Pfffff

Inloggen op browser versie met onze gegevens werkt gewoon. Het zijn louter de apps

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Beste antwoord door TommieP

Heb beide geprobeerd en na vele iteraties en probeersels zijn we er achter na een packetcapture. Fortigate en kpn zijn geen vrienden. Dikke fortigate firewall met policy wide open blokkeert onderhuids toch iets van authenticatie van kpn apps. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@TommieP, welkom op onze community, dit hoort natuurlijk gewoon te werken.
Wat voor foutmelding krijg je precies? Kun je daar een screenshot van delen?
Log je in met je TV gegevens of je MijnKPN account?
Heb je dit zowel via Wifi als via het mobiele netwerk?
Als het alleen wifi is ben ik wel benieuwd wat voor netwerkapparatuur je gebruikt en of je het ook eens kunt proberen met alleen het apparaat en de experiabox aangesloten

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 13, 2025

Je kunt bij inloggen kiezen uit inloggen met KPN ID of Abonnementsnummer/pincode. 

Ik kies altijd dat laatste. Voor mijn gevoel voelt KPN ID onlogisch.

Werkt het wel als je kiest voor inloggen met TV-abonnemenstsnummer + pincode?

Met de televisie toestellen werkt het alleen als je bent verbonden met de wifi of LAN van het abonnement. Niet elders. Thuis dus.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 13, 2025

Heb beide geprobeerd en na vele iteraties en probeersels zijn we er achter na een packetcapture. Fortigate en kpn zijn geen vrienden. Dikke fortigate firewall met policy wide open blokkeert onderhuids toch iets van authenticatie van kpn apps.