Skip to main content

Wanneer ik inde app op mijn Android smartphone probeer in te zoomen om het beeld beeldvullend te maken, gaat is zodra ik pinch naar een andere zender. Zwaar irritant. Swipen werkt dan niet. De app geeft als ik dan swipe aan dat ik zit op RTL4, terwijl ik het beeld heb van RTL5.

Netflix werkt prima met in en uitzoomem maar die app niet.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb het gelijk zelf ook even geprobeerd, ​@Gabriel_Knight. Bij mij lukt het wel om het beeld vullend te maken door in te zoomen. Ook met swipen heb ik geen problemen. De vraag is nu dan waar het verschil in zit. Heb je wel twee vingers tegelijk op het scherm als je probeert in te zoomen? Niet dat de app het per ongeluk als swipen kan registreren.

Anders misschien de app eens opnieuw installeren. Misschien helpt dat.

Hallo ​@Gabriel_Knight ,

Je kunt toch gewoon op het icoontje rechtsonderin klikken. Met die vier pijltjes alle kanten op…. Lijkt hierop: 

Hallo ​@Gabriel_Knight ,

Je kunt toch gewoon op het icoontje rechtsonderin klikken. Met die vier pijltjes alle kanten op…. Lijkt hierop: 

Dat icoontje aanklikken is stap 1.
Daar druk je op en dan zie je het beeld volledig scherm, maar met links en rechts zwart balken (bijv RTL nieuws)
Wanneer ik dan met 2 vingers op het scherm inzoom, zoom ik in om die zwarte balken weg te halen.
Echter als je niet heel precies je vingers op het scherm houd en de zoombeweging maakt, ziet de app het als een swipe en gaat naar de volgende zender.
Ik probeer dus met 2 vingers een uitzoomend gebaar te maken, maar in 50% van de gevallen gaat de app dan naar de volgende zender.

Ik heb het gelijk zelf ook even geprobeerd, ​@Gabriel_Knight. Bij mij lukt het wel om het beeld vullend te maken door in te zoomen. Ook met swipen heb ik geen problemen. De vraag is nu dan waar het verschil in zit. Heb je wel twee vingers tegelijk op het scherm als je probeert in te zoomen? Niet dat de app het per ongeluk als swipen kan registreren.

Anders misschien de app eens opnieuw installeren. Misschien helpt dat.

Tsja geen idee, heb de S24 Ultra.
Maar in 50% van de gevallen gaat het dus “mis” en zit ik weer op de volgende zender ipv dat ie inzoomt.

Reageer