Skip to main content
Vraag

Ik kan niet meer snel naar een andere zender met de nieuwe TV+ Smart TV app

• January 13, 2025
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb de update op m’n smart tv gedaan. Ik kan nu niet meer snel naar een andere zender gaan. Normaal zag ik onderin de verschillende zenders en kon ik ‘zappen’ maar nu moet ik terug naar het hoofdscherm, klopt dat of mis ik een bepaald knopje? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 13, 2025

Als je een afstandsbediening zonder cijfertoetsen en p+ en p- hebt, zoals bij een chromecast, is het momenteel lastig. 

Zelf kan ik het via hdmi cec bedienen met de Chromecast op een oude Sony uit 2016. Met dus die Sony afstandsbediening ook uit 2016. De chromecast afstandsbediening gebruik ik niet met de huidige nieuwe TV+ app. 

Ik denk dat je momenteel via de gids sneller naar een andere zender gaat. Die gebruik ik als ik de chromecast afstandsbediening in de hand heb.

Je kunt op dit moment zenders kiezen met cijfertoetsen en p+ en p-. Toetsen die Google heeft weggelaten 😶. 

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 14, 2025

Met de Chromecast-afstandsbediening kan je ook heel snel naar een andere zender gaan door de favoriete zenders die op de homepage staan te gebruiken. Met de ring op de touchpad loop je er heel snel doorheen. Vergt enige oefening/gewenning misschien, ​@Tweety84.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 16, 2025

Hi ​@Tweety84, welkom bij ons. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, dank jullie wel. Ik neem dit ook mee als feedback.