Skip to main content

Het is triest dat dit nog steeds niet opgelost is. Ik ben in april 1 jaar klant bij KPN. Ik kan niet wachten om terug te gaan naar Ziggo.

Daar kon je tijdens de uitzending op opname klikken en meteen tijdens de opname gaan kijken.

Het is ergernis nummer 1 bij KPN, je hebt je programma op 2 minuten na gemist en moet dan onderhand een half uur wachten om de uitzending uberhaupt te kunnen kijken of terugkijken.

Gemiste kans. 

 

Admin: afgesplitst

Het is triest dat dit nog steeds niet opgelost is. Ik ben in april 1 jaar klant bij KPN. Ik kan niet wachten om terug te gaan naar Ziggo.

Daar kon je tijdens de uitzending op opname klikken en meteen tijdens de opname gaan kijken.

Het is ergernis nummer 1 bij KPN, je hebt je programma op 2 minuten na gemist en moet dan onderhand een half uur wachten om de uitzending uberhaupt te kunnen kijken of terugkijken.

Gemiste kans. 

 

Het beste kan je kijken via de KPN tv decoder.

Dat werkt goed en snel en je hebt een mooier / beter beeld.

Via de app op de smart tv (daar gaat deze topic over) werkt helaas nog niet alles goed en is de snelheid afhankelijk van de Smart tv

 

P.S.

Als je reactie daar niet over gaat, kan je beter een eigen nieuwe topic maken.


Via de KPN TV+ heb ik hetzelfde probleem, ook daar kun je als je het programma hebt gemist niet meteen kijken. Daar is dezelfde wachttijd.

Dit is echt niet van deze tijd.


Je bedoelt met de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

 

Ik neem altijd programma's op, ik heb het opname pakket (omdat ik 2 KPN tv decoders heb)

Dan heb je nooit dit soort problemen.😉

Terugkijken wel een paar keer gebruikt (was vergeten op te nemen) en geen problemen.

 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12/14? 

 

P.S.

En als ik een keer een paar seconde langer moet wachten, maak ik mij daar echt niet druk over.

Deze tijd is helaas een veel te gehaaste tijd met weinig geduld. 😣😣


Ik heb ook het opname pakket met de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Ook de opnames kun je dan niet gelijk kijken nadat het programma afgelopen is.


Ik heb ook het opname pakket met de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Ook de opnames kun je dan niet gelijk kijken nadat het programma afgelopen is.

 

Dat is heel erg vreemd.

Wij kunnen de opname zelfs straten terwijl het programma nog loopt.

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 


Via de KPN TV+ heb ik hetzelfde probleem, ook daar kun je als je het programma hebt gemist niet meteen kijken. Daar is dezelfde wachttijd.

Dit is echt niet van deze tijd.

Dat is dan het onderzoeken waard, want dat hoort zeker te werken en in snelle testen in de gids met programma's die nét zijn afgelopen (minder dan een minuut), die zijn netjes direct af te spelen momenteel op de TV+ ontvanger.

Dus kan het wellicht een ander issue zijn: geen rechten, maar dan mag je het ook na de 20 minuten, na 20 uur en 6 dagen niet terugkijken (dat geldt niet voor opnames). Of wellicht een user-interface flow waarbij het líjkt dat het niet meteen werkt voor verbetering vatbaar dan)? VIa TV-gids is het makkelijkste dit te toetsen trouwens.

Aangezien je laatste opmerking over de TV+ ontvanger gaat (qua apps is het hierboven duidelijk uitgelegd ben ik van mening) is dat wél een apart topic waard, aangezien dit topic gaat over de apps.


Via de KPN tv+ box werkt het nu wel zoals het hoort, had deze een tijdje niet meer gebruikt, maar na een paar updates werkt het terugkijken van opnames nu wel meteen.

Nu nog op de app.

Ik keek altijd op de NVidia Shield Pro via de App omdat de KPN tv+ box teveel problemen had.

De meeste zijn nu opgelost, voor nu alleen nog het probleem dat via HDMI CEC wel receiver (Yamaha) en TV worden ingeschakeld bij het aanzetten van de box, maar bij het uitschakelen alleen de box en tv uit gaat en de receiver aan blijft. Bij de NVidia Shield Pro werkt dit wel goed.

Daarbij kan ik mijn Kodi configuratie van de Shield niet overzetten naar de KPN tv+ box omdat de data map ontoegankelijk is gemaakt. Dat betekent dat ik Kodi volledig opnieuw moet gaan opbouwen, een configuratie waarbij jaren aan gefinetuned heb, jammer.