Skip to main content

Hallo,

Ik heb een vraag, want kom er niet uit.

Ik heb een streamingskastje plus interactieve tv.

In het overzicht/menu van het streamingskastje kan ik oa series en films uit pluspakket zien, maar geen zenders (tv). Heb ik kpn Itv gedownload, maar zenders en gids worden niet geladen. Tv is verbonden aan modem (kon box 12) via dvs kastjes. Dvs hebben onderling contact.

Internet/wifi doet het, want series/films ed kan ik kijken, maar over de live tv en gids kom ik niet uit.

Wat gaat er mis?

Groetjes,

Monique 

Vermoedelijk heb je een TV+ met streamen abonnement, da’s zonder ‘live’ tv:

Voor live TV heb je de andere abonnementsvorm nodig.

Bedankt voor je reactie 

Ik heb het even nagekeken in de email en op mijn kpn

Abonnement is 31 oktober veranderd naar tv+ mét zenders. Dit zou na een kwartier werken volgens de email. Als ik naar mijn producten ga in mijn kpn staat dat bestelling nog in verwerking is, zie onderstaande screenshots.

Waarschijnlijk gaat het daar mis? 

Admin: op verzoek van topicstarter rekeningnummer uit het screenshot verwijderd

Maar ik heb op de installatie dag alsnog interactie tv afgesloten...

Na het bestellen kan er niets mee gewijzigd worden totdat de eerste maand van het abonnement verlopen is. In de 2de maand kan er pas iets gewijzigd worden.

@Monique44 Graag gedaan. Dat veranderd de zaak.

Inderdaad even afwachten op de verwerking van de lopende bestelling. Via 0800-0402, bereikbaar ma t/m vrij 08:00-20:00, za 08:00-17:00 uur, kunnen ze de status van de bestelling checken. 

P.S. In je eerste screenshotje staat je bankrekening, ff zwartmaken of verwijderen.

@Marlon92 

Dank je wel voor je reactie.

Dat wist ik niet, zou handiger zijn als kpn dat bij de bestelling zou aangeven..

@driemaster 

Thx.

Zal er achteraan gaan.

En melding gedaan voor verwijderen bericht (had het zelf nog niet gezien!)

Hoi @Monique44, welkom! Ik zie dat je al goed geholpen bent door de community! Heb je inmiddels de zenders al werkend of in ieder geval meer duidelijkheid?

Hoi @Thomas van KPN 

Helaas werken de zenders nog niet.

Afgelopen zondag contact gehad met kpn en in systeem was te zien dat de fout bij kpn lag. Binnen drie werkdagen zou werken en als op afstand niet mogelijk was, werd ik nog gebeld.

Vandaag werd ik inderdaad gebeld, maar met een medewerker die vertelde dat het doorgezet was naar de technische dienst en dat het nog 7 dagen zou duren. Dat viel aardig tegen, balen!

Heb je nu helemaal geen tv?

Je kunt wel NPO 1, 2 en 3 kijken via de app NPO Start.

Reageer