Skip to main content

Ik lees dat ik tot€ 12,50 korting kan krijgen als ik viaplay bij kpn afsluit. Hoe werkt dat? Wordt dat in mindering gebracht op de prijs voor viaplay?

Zie ook hier.

 

Als ik het goed leest, moet je dan KPN internet, Mobiel en ViaPlay hebben.

Je ziet ViaPlay dan voor de originele prijs op de factuur en daaronder de korting.

Maar let op: er staat tot € 12,50 korting.

 

€ 5,-- entertainment korting, als je die al hebt, krijg je hem dan niet. want dIe is o.a. éénmalig voor 1 entertainment pakket.

 

Verder kan ik er niets over vinden.

 


Hallo @Frelin ,

Wanneer je de huidige abonnementen KPN Thuis (op basis van Combivoordeel) en KPN Mobiel afsluit kun je in totaal op maximaal 12.50 korting uitkomen. 
 

7,50 korting op het meest uitgebreide mobiel abonnement (unlimited) Bij kleinere abonnementen is de korting 2,50 of 5,00. 

en 

5,00 entertainmentkorting op een aantal entertainmentpakketten. (Waaronder inderdaad viaplay)
 

Let op : je kunt maar op één entertainmentpakket die korting krijgen. 
 

Meer info: 

 


Persoonlijk vind ik het misleidend vermeld.

Tot € 12,50 korting.

Eigenlijk staat er dat je op ViaPlay € 12,50 korting krijt, maar dat is dus helemaal niet zo.


Viaplay is een van de 8 entertainment pakketten waarop éénmalig per maand 5 euro korting wordt gegeven. Heb je de entertainmentkorting al dan krijg je die niet nog eens.

En je krijgt ook korting op je mobiele abonnement. 2,50 voor een ‘klein’ abonnement. 5,00 op een ‘middel’ abonnement en 7,50 op de onbeperkt abonnement als je ook vast kpn internet hebt. Die korting krijg je op de mobiele factuur maar tellen ze in de Viaplay promotie maar “even” voor viaplay.

Je krijgt de korting op één van deze pakketten. Je kunt niet kiezen op welke, want dat maakt ook niet uit. Heb je hier één of meer van dan krijg je maandelijks 5 euro korting op je vaste factuur.