Skip to main content
Vraag

Ik kan TV+ niet meer casten van Pixel 9 Pro naar Chromecast 3

• July 31, 2025
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedemorgen,

Opeens kon ik vanuit mijn Google Pixel 9 pro niet meer casten naar mijn tv. Ik gebruik een chromecast v3 en heb de vernieuwde kpn tv+ app. Deze werkte eerst wel. Na de app te hebben verwijderd en opnieuw te hebben geïnstalleerd, bleef het resultaat hetzelfde. Het cast icoon is grijs en ik kan er niet op klikken. Met andere apps zoals Netflix en Ziggo tv kan ik wel casten.

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hmmm dat is natuurlijk niet erg praktisch ​@Richard EC. Ik kan dit niet direct plaatsen. Je zou nog eens een herinstallatie van de Chromecast zelf kunnen overwegen. Al vermoed ik niet dat het daar dan misgaat als de andere apps wel verbinding maken. Ik hoor graag of dit nog steeds speelt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 4, 2025

Goedemorgen Remco,

Ik heb de Chromecast opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. En dat kon ook niet anders, want andere apps werken wel correct. 

Toen heb ik besloten voor de vierde keer de KPN TV+ app te verwijderen en opnieuw te installeren. Op een of andere manier werkt het casten opeens wel! Problem solved.

Bedankt voor het reageren.

Hartelijke groet,

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ok vreemd maar fijn dat het dan nu toch werkt Richard. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!