Skip to main content

Beste KPN, 

Na zowel met Samsung alsmede KPN zelf gebeld te hebben doe ik hier een laatste poging om samen het issue op te lossen alvorens ik de stap naar een geschillencommissie moet maken. 

Het probleem: 

KPN internet abonnement aanbieding met TV (de bekende EK deal)  echter Samsung leverde defecte TV , nam deze in en gaf het extra betaalde geld terug (heb niet de gratis variant gekozen maar een iets duurdere) terwijl ik om een vervangende TV vroeg of dezelfde korting (60%) echter meldde men dat men dit niet kon doen. 

Daarna KPN gebeld en de situatie uitgelegd dat op dit moment ik niet geleverd heb gekregen waarvoor ik heb getekend (nog steeds geen TV) 

Samsung meerdere malen proberen te benaderen maar geven geen reactie. KPN zou intern wat doorzetten naar een CS afdeling op Amsterdam sloterdijk echter ook nog niets van gehoord, bij een negatief antwoord meldde de CS agent dat hij dit dan persoonlijk aan mij zou moeten terugkoppelen ook dit is nog niet gebeurd. 

In Juni ben ik op het aanbod ingegaan en wacht tot op heden nog steeds op een werkende TV welke KPN als welkomstcadeau aan de overeenkomst verbonden heeft. 

Welke KPN medewerker kan mij met deze situatie helpen gezien momenteel ik van mening ben dat ik niet gehouden zou moeten worden aan de abonnementsvoorwaarde zolang ik geen werkende TV heb ontvangen lees wel een nieuwe code om deze via de samsung shop opnieuw te bestellen. 

Alvast bedankt voor enige moeite en begrip. 

Groeten, 

Daniel 

Ha @Daniel_L meer informatie over wat te doen bij een defect welkomstcadeau vind je hier

Ha @Daniel_L meer informatie over wat te doen bij een defect welkomstcadeau vind je hier

Beste Joep, dit is niet echt behulpzaam voor mijn omschreven situatie. 

Samsung meld geen nieuwe code af te geven en wijst naar KPN, ondertussen zit ik zonder welkomstcadeau gezien deze retour is en samsung meld niet dezelfde korting te kunnen aanbieden. 

Ik zal Sidekix waar je denk ik naar probeert te refereren nogmaals een poging wagen maar ik heb een hard hoofd erin dat die het oplossen. 

Op het forum helpen klanten elkaar dus ik "help"😉. Sidekix is de partij die het aanspreekpunt is.

Hi Joep, we gaan een poging wagen dat zeker! ik zal de uitkomst hier delen.

Op het forum helpen klanten elkaar dus ik "help"😉. Sidekix is de partij die het aanspreekpunt is.

Beste Joep, zojuist contact gehad en men meld het intern door te zetten, wellicht dat bij mijn initiele reactie nogal wat scepsis meekwam en daarvoor mijn excuus en alsnog dank voor de geboden hulp. 

Hopelijk komt men binnenkort met een gedegen oplossing!

Groeten

Hi @Daniel_L,

Heel fijn dat onze partner Sidekix jouw situatie nu in behandeling heeft, ik hoop met je mee dat er nu toch snel wat voor je geregeld gaat worden!

Reageer