Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg alleen het startscherm te zien als ik de tweede tv-ontvanger aanzet

• 22 februari 2025
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Als ik de 2e ontvanger-tv aanzet dan gaat deze wel aan, maar ik kom alleen in het startscherm. Op de afstandsbediening werkt alleen het knopje aan/uit en andere source. 
Verder niks en dit is van het ene op het andere moment? Alles al geprobeerd met resetten en opnieuw opstarten etc. Groet, Bert

Beste antwoord door Arjan van B

Heb je het over de TV+ Box (DIW7022)?

Zo nee: welke ontvanger dan wel?

Zo ja:

Probeer je per ongeluk de afstandsbediening van je eerste ontvanger te gebruiken? Die doet het alleen op de TV+ Box waaraan het ding gekoppeld is.

Hoe dan ook, het ding lijkt niet aan die tweede ontvanger gekoppeld. Zie “Afstandsbediening koppelen aan de KPN TV+ Box (bluetooth)” in:

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1118 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2025

Heb je het over de TV+ Box (DIW7022)?

Zo nee: welke ontvanger dan wel?

Zo ja:

Probeer je per ongeluk de afstandsbediening van je eerste ontvanger te gebruiken? Die doet het alleen op de TV+ Box waaraan het ding gekoppeld is.

Hoe dan ook, het ding lijkt niet aan die tweede ontvanger gekoppeld. Zie “Afstandsbediening koppelen aan de KPN TV+ Box (bluetooth)” in:

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 22 februari 2025
Bert1970 schreef:

Als ik de 2e ontvanger-tv aanzet dan gaat deze wel aan, maar ik kom alleen in het startscherm. Op de afstandsbediening werkt alleen het knopje aan/uit en andere source. 
Verder niks en dit is van het ene op het andere moment? Alles al geprobeerd met resetten en opnieuw opstarten etc. Groet, Bert

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is alles verbonden (met de Experiabox of Box12)?  of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  3. Staan de andere dan ook aan? (in principe zou dat geen probleem mogen zijn)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15466 reacties
  • 25 februari 2025

Hoi ​@Bert1970, welkom op onze community! Zoals je ziet denken we graag even mee! Kom je er uit zo? Kun je toelichten waar je tegenaan loopt?

Reageer