Skip to main content

Het lukt mij alleen om programma's via het openen van de tv gids en programma's terugkijken de programma's te kunnen zien, live kijken lukt niet dan verschijnt gelijk de foutcode: stb-nmc-400

Bij de KPN weten ze niet hoe dit op te lossen is!

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat de oplossing is??

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

KPN heeft alles uit en aan laten zetten, verschillende malen gereset, bleef de code houden. Ik kan alleen tv kijken via de tvgids en dan een programma terugkijken, dat gaat prima.. Heb arris VIP 2952 V2 kastje en Expedia box. Gaven als advies om monteur van KPN  te laten komen 

Goedemorgen @LydiaOl, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
We zijn inmiddels een paar dagen verder, wat is op dit moment de stand van zaken? Is het probleem inmiddels verholpen of speelt dit nog steeds? 

Goedemorgen Jan,

Ik kan nog steeds alle programma's alleen zien wanneer de “live uitzending” geweest is, hierna kan ik door middel van de tvgids, dan klikken op het programma dat geëindigd is en dan met terugkijken aanklikken.

Ook van eerdere dagen kan ik alle programma's terugkijken. 

Kun je me hiermee helpen?

vriendelijke groeten,

Lydia Olsthoorn 

@LydiaOl De vraag van @Joep1965 heb je nog niet beantwoord, hoe is de decoder aangesloten op het modem….?

Goedemorgen @LydiaOl :)

@LydiaOl De vraag van @Joep1965 heb je nog niet beantwoord, hoe is de decoder aangesloten op het modem….?

Dit is waar ik in eerste instantie ook benieuwd naar ben!

Met een kabel.

Hoi @LydiaOl en bedankt voor je reactie :)
Zou je deze link eens willen openen? Hierin vind je een stappenplan waarmee je foutcode stb-nmc-400 kunt verhelpen. Wil je ons laten weten of je hiermee bent geholpen?

Reageer