Skip to main content
Vraag

Ik krijg de 482 foutcode er is geen verbinding met Experia Box

• April 27, 2025
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik krijg de 482 foutcode er is geen verbinding met Experia. Kan het de ontvanger zijn die is al 30 jaar oud de kabels HDMI en UTP zijn nog prima

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 27, 2025

Dag ​@martienelftwaalf is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 27, 2025

Ik krijg de 482 foutcode er is geen verbinding met Experia. Kan het de ontvanger zijn die is al 30 jaar oud de kabels HDMI en UTP zijn nog prima

1995? Misschien kun je je ontvanger aan je inbelmodem hangen om te kijken of dat beter werkt? 😊

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@martienelftwaalf welkom op de KPN Community :-) . Zoals je merkt denkt de community graag met je mee. 30 jaar lijkt mee ook ietwat aan de kant, maar dit wel een foutcode die je kan krijgen wanneer de tv-ontvanger geen verbinding krijgt met het modem van KPN. Dat zou dan verschillende oorzaken kunnen hebben dat zowel in het kastje, modem als kabel kan zitten.

• Welke ontvanger van KPN heb je exact in huis?
  • Heb je de kabel al eens goed nagelopen en gecontroleerd of die nog goed vast zit? 
  • Je kan eventueel ook even een andere kabel of poort achterop het modem proberen

Meer informatie kan je vinden op de pagina. Ik vermoed ook dat je foutcode 842 ontvangt.