Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg de laatste weken regelmatig een koppelingsverzoek voor bluetooth afstandsbediening op de tv

• November 14, 2024
  • 17 reacties
  • 602 keer bekeken

Goedemiddag,

De laatste weken krijg ik regelmatig op de tv heel groot..

koppelingsverzoek Bluetooth van afstandsbediening. Als dat verschijnt, doet de hele afstandsbediening het niet meer en moet ik de boel opnieuw opstarten. Vaak bij opnames bekijken of terugkijken. Wat kan ik er aan doen? Bij mij is niets veranderd, kwam spontaan.

Dank vast. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Jofluweel, op die manier is dat niet fijn kijken. Je wordt dan steeds onderbroken. Heb je de afstandsbediening al eens een fabrieksreset gegeven, en daarna opnieuw ingesteld? Het kan zijn dat dit in jouw geval helpt: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

17 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 14, 2024

Heb je de batterijen van de afstandsbediening al eens gecontroleerd?

• Auteur
  • Helper
  • November 14, 2024

Die zitten er nog niet zo lang in en volgens tv instellingen bij afstandsbediening staat…81%. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 15, 2024

Hoi ​@Jofluweel, op die manier is dat niet fijn kijken. Je wordt dan steeds onderbroken. Heb je de afstandsbediening al eens een fabrieksreset gegeven, en daarna opnieuw ingesteld? Het kan zijn dat dit in jouw geval helpt: 

• Auteur
  • Helper
  • November 15, 2024

Hoi Jasper,

Dank voor je reactie! Ik ga morgen proberen.

Jasper van KPN
Moderator

Is het daarmee beter geworden ​@Jofluweel? Ik ben benieuwd 🙂

• Auteur
  • Helper
  • November 18, 2024

Jazeker en ik heb voor de zekerheid ook nog nieuwe batterijen in gedaan. Tot nu toe nog geen rare dingen gehad!!!! Dankjewel nog voor de tip! Fijne dag

Jasper van KPN
Moderator

Dat is fijn om te lezen ​@Jofluweel! Veel kijkplezier zonder deze onderbreking en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

• Auteur
  • Helper
  • November 25, 2024

Goedemorgen,

Helaas kreeg ik weer die melding en nu kan ik met afstandsbediening niets meer bedienen. Ik ga alles weer resetten. Hoe kan dat nu weer?

😪Joke.

Jasper van KPN
Moderator

Dat was niet wat ik hoopte te lezen toen ik het topic opende. Vervelend dat het weer terug is zeg. We zien er de laatste tijd meer meldingen over, en daarom zijn we aan het zoeken naar meer informatie hierover: 

Zou je daar de vragen die in het startbericht worden gesteld kunnen beantwoorden? Dan kunnen we dat meenemen.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • November 26, 2024

Goedemorgen ​@Jofluweel,

Als de AB nu nog steeds ontkoppelt is, dan zou mijn vraag zijn of dat voor nu nog even zo zou kunnen blijven. Of is het inmiddels gelukt om deze weer opnieuw te koppelen?

• Auteur
  • Helper
  • November 26, 2024

Jazeker, de ab is weer gekoppeld,maar krijg daarna toch weer het verzoek.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • November 26, 2024

@Jofluweel 

Zijn er naast de afstandsbediening nog andere apparaten via bluetooth gekoppeld?

• Auteur
  • Helper
  • November 26, 2024

Nee, niets. Maar er zijn meer mensen  die dit probleem hebben….kpn is ermee bezig!

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • November 26, 2024

Dank voor de reactie. Ik weet dat KPN ermee bezig is, ik ben 1 van de mensen die dat doet 😉. Heel blij met je input (ook in het andere verzamel topic).

• Topper
  • December 8, 2024

Bij mij gebeurt hetzelfde. Nieuwe batterijen erin en opnieuw gekoppeld. Maar toch  verschijnt sinds kort regelmatig op tv de melding “verzoek om te koppelen”. Afstandsbediening doet dan niets meer. Is er al een oplossing?

• Topper
  • December 8, 2024

Bij het koppelen werd de afstandsbediening niet gevonden. Nadat ik tvbox had uitgeschakeld en opnieuw opstartte deed alles het weer. Dus koppelen was niet meer nodig. Het lijkt er op dat de tvbox vastloopt.

Jasper van KPN
Moderator

We zijn dat aan het onderzoeken ​@kaki, zoals we in dit topic aangeven:

Voor het overzicht is het beter om daar verder te gaan, zodat alles op 1 plek staat. Je kunt de vragen in het startbericht beantwoorden.

Ik zet dit topic nu op slot, zodat we verder voorkomen dat het 2 plekken worden.