Skip to main content
Vraag

Ik krijg een foutcode bij inloggen op de TV+ app

• January 19, 2025
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

De KPN tv app werkt sinds een aantal dagen niet meer. Ik moet opnieuw inloggen maar als ik dat doe krijg ik een foutmelding, ook met pincode. App verwijderen en telefoon herstarten helpt niet. Graag hulp!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 19, 2025

Beste ​@Thuhfftgcfh de TV+ app is off line gehaald en wordt na een update weer ter beschikking gesteld.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2025

Dag, dank voor het bericht. Ik kan de app nog steeds downloaden. Wanneer zou de geupdate versie te downloaden moeten zijn? Gr 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 19, 2025

Dag, dank voor het bericht. Ik kan de app nog steeds downloaden. Wanneer zou de geupdate versie te downloaden moeten zijn? Gr 

Beste ​@Thuhfftgcfh dat kun je bij de produkt-updates binnen dit forum zien, waar je ook een gratis abonnement op kunt nemen, dan ben je steeds als eerste op de hoogte als er apparatuur van KPN wordt bijgewerkt, zie onderstaande link:

https://community.kpn.com/product-updates

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2025

Dag Jan, dit betreft een update van 15 januari toch? Die download ik, alleen dan kom ik steeds in het inlogmenu waar ik de foutmelding krijg. Of komt hierna op korte termijn een nieuwe update? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2025

Kan iemand mij nog helpen a.u.b.?

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Thuhfftgcfh, volgens mij is er hier in het topic een misverstand. Jij hebt het zo te zien over de TV+ app voor je mobiele telefoon, en Jan heeft het over de TV+ app voor de Smart TV. Die laatste is tijdelijk voor beperkte tv's beschikbaar, maar de eerste is gewoon beschikbaar voor iedereen.

De community is vooral een plek waar klanten elkaar helpen en wij bijspringen als het nodig is. Het is geen chat waar je meteen reactie krijgt. 

Wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen? Je zegt dat je een foutcode krijgt daarbij, wat voor melding is dat precies? Kan je met dezelfde gegevens wel inloggen op tv.kpn.com? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, je kunt een terugbelafspraak maken via de website.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2025

Dag Jasper, het gaat inderdaad over de kpn tv app. Sinds een aantal dagen kan ik niet meer inloggen via username/password of abo-nr/pincode. Ik krijg dat een loginfoutmelding (‘probeer het over een paar minuten opnieuw’). Dit is een bekende fout bij jullie. Verwijderen van de app, herstarten van telefoon, etc werkt allemaal niet. Ik heb geen vpn verbinding openstaan. Betreft iPhone 14 Pro, nieuwste IOS en versie kpn app. Wifi of 5g maakt geen verschil. Ik hoor het graag. 

Jasper van KPN
Moderator

Die fout klinkt me zo niet bekend. Krijg je die melding alleen op je iPhone, of bijvoorbeeld ook als je het op een pc probeert op tv.kpn.com? Als het inloggen daar wel lukt kan je daar ook kijken welke apparaten toegang hebben tot de app, je kunt ze daar allemaal verwijderen en daarna opnieuw inloggen op je iPhone.