Skip to main content

Terwijl kon zegt er aan te werken. En alles doet het weer als ze klaar zijn?? 

 

Heb deze melding vaker gehad, en zoals bij meerdere topics, heeft de klant er geen swans aan. Oplossingen op fora helpen niet, service is er niet, kon geeft gewoon niet thuis.

 

Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Hoi @escat, welkom op onze community! Deze melding is een beetje een algemene melding dat er geen verbinding is.
Ervaar je dit issue nog steeds? We denken graag even mee!
Soms betekent deze melding dat er buitenshuis iets is maar dit kan ook heel goed tussen je ontvanger en experiabox zitten. Zoals Joep hierboven al noemt is het wel goed om even bij langs te lopen hoe alles aangesloten zit.

 


Ik weet ondertussen wel dat het wellicht helpt als ik meerdere malen stroom eraf en erop doe. Maar van de melding van KPN krijg ik oxidatie op bepaalde plekken… 

De variabelen: hoe lang stroom eraf, stroom er af bij modem, of ontvanger? of lost het zich tijdens alle pogingen, vanzelf op? Na een half uur of wat aanklooien, hond uitlaten, douchen, is het meestal opgelost, maar ik heb geen idee als gevolg waarvan. 

Die melding van KPN slaat echt nergens een ruk op een slagroomtaart over. zo.


Maar hoe zit je TV ontvanger aangesloten op de Experiabox? Gebruik je verder nog netwerkapparatuur?


Reageer