Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een mail dat ik een tv ontvanger moet terugsturen, maar ik heb geen nieuwe ontvangen

• September 19, 2025
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik krijg een mail dat ik een tv ontvanger moet terugsturen, maar ik heb geen nieuwe ontvangen

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Sneeky, welkom bij onze community. 

Goed dat je de vraag hier stelt om verwarring te voorkomen. Heb je deze herinnering uit het niets ontvangen? Heb je onlangs je abonnement aangepast of iets opgezegd? Er moet namelijk een aanleiding zijn om dit te krijgen. 

Ik hoor graag van je. 

3 reacties

• September 19, 2025

Meestal krijg je de nieuwe mee op het PostNL pakketpunt als je de oude inlevert.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 19, 2025

Heb je wel een nieuwe besteld?

Kijk eventueel in MIJNKPN, daar kan je vinden wat je moet inleveren en wat je ontvangt.

Het kan ook zijn dat de nieuwe nog opgestuurd moet worden, wacht dan met inleveren totdat je die hebt en of hij goed werkt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 21, 2025

Hi ​@Sneeky, welkom bij onze community. 

Goed dat je de vraag hier stelt om verwarring te voorkomen. Heb je deze herinnering uit het niets ontvangen? Heb je onlangs je abonnement aangepast of iets opgezegd? Er moet namelijk een aanleiding zijn om dit te krijgen. 

Ik hoor graag van je.Â