Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een onterechte herinnering dat ik mijn TV+ box nog moet terugsturen

• March 10, 2025
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Mijn klantnummer is klantnummer **********.  Het huis waarin de internet apparatuur gebruikt is, is op 30 december overgegaan naar andere eigenaar.

Ik heb mijn 1 KPN TV+ Box al eerder teruggebracht naar de KPN winkel in het Stadshart Amstelveen in november 2024 (omdat ik deze functionaliteit niet wilde).. en later, op 27 december 2024, heb ik mijn modem naar dezelfde winkel teruggebracht.                                                                                       Ik krijg echter KPN emails met bericht dat ik “1 KPN TV+ Box” nog moet inleveren.. dit is een fout in uw administratie.  

Ik ben ivm verblijf in de USA moeilijk bereikbaar en verzoek u per email  *********@*******te bevestigen dat deze zaak is opgelost.

Met veel dank en vriendelijke groet, J.H.J.M. Vulker

Admin: privégegevens verborgen

Beste antwoord door Sanne van KPN

Oefff helemaal overheen gelezen. 😅 Scherp ​@PeterG! Dankje. Het kan wel als het een Nederlands 06-nummer is, maar dat brengt dan wel kosten met zich mee. 

Je kunt hier een belafspraak over maken met ons. Je wordt dan gebeld om een moment dat jou het beste uitkomt en mijn collega kan dan registreren dat je de apparatuur al netjes terug hebt gegeven. 🙂

Voor (toekomstige) meelezers, bovenstaande geldt als je in Nederland of binnen de EU bent en nog een Nederlands 06-nummer hebt.

Als je in het buitenland bent kun je ons het beste berichten via X of Facebook. Dan helpen mijn collega's je daar verder! Als je direct de Nederlandse adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant meestuurt in een privébericht via één via die kanalen dan kunnen zij dit direct met je oppakken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@GebruikerJV en welkom bij de KPN Community! Goed dat je dit meldt, dan moet dit bij ons blijkbaar nog goed geregistreerd worden. 

Je kunt hier een belafspraak over maken met ons. Je wordt dan gebeld om een moment dat jou het beste uitkomt en mijn collega kan dan registreren dat je de apparatuur al netjes terug hebt gegeven. 🙂
Daarna moet alles weer kloppen!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 12, 2025

Werkt zo'n belafspraak wel als iemand op dit moment in de V.S. verblijft ​@Sanne van KPN ?

GebruikerJV vermeldt:

Ik ben ivm verblijf in de USA (...)

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2025

Oefff helemaal overheen gelezen. 😅 Scherp ​@PeterG! Dankje. Het kan wel als het een Nederlands 06-nummer is, maar dat brengt dan wel kosten met zich mee. 

Voor (toekomstige) meelezers, bovenstaande geldt als je in Nederland of binnen de EU bent en nog een Nederlands 06-nummer hebt.

Als je in het buitenland bent kun je ons het beste berichten via X of Facebook. Dan helpen mijn collega's je daar verder! Als je direct de Nederlandse adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant meestuurt in een privébericht via één via die kanalen dan kunnen zij dit direct met je oppakken.