Skip to main content

Waarom krijg je elke dag in beeld terwijl je een film of progamma zit te kijken VERVERSEN .

Erg irritant, als het zo doorgaat stap ik over naar een andere glasvezelbedrijf dan betaal ik maar dubbele kosten voor mijn tv/internet want ik heb een abonnement tot 2026. Waarom wordt het niet opgelost, Ik heb het probleem voorgelegd aan Kpn medewerkers tijdens een ledenwerving op de markt maar zij konden geen antwoord op geven.

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

Is het misschien een melding van je televisie over OLED verversen? Wat zie je precies? En met welke KPN ontvanger of website?

Heeft niets met het kpn kastje te maken. Is een melding vanuit uw tv zelf.

Dat heb ik ook op mijn TV als die zo’n vijf uur lang aanstaat. Zet dat uit in het menu van jouw TV of als dat niet kan: koop dan een andere TV. 

Tv samsung Neo Qled 65 inch is 1 jaar oud  Kpn tv +Box type DIW7022  Ontvanger met hdmi kabel op de modem aangesloten. Overdag krijg ik geen melding verversen, meestal ''s avonds .

Ik ben per 1 februari 2024 overgestapt naar Kpn, ivm een nieuwbouw woning zat alleen Kpn glasvezel aansluiting.Voorheen zat ik bij Delta en had ik geen problemen met het in beeld verschijnen van Verversen.Dus lag het niet aan mijn tv.

Voorheen zat ik bij Delta en had ik geen problemen met het in beeld verschijnen van Verversen.Dus lag het niet aan mijn tv.

Zonder meer informatie over wat je precies ziet, gaan we er toch vanuit dat het een melding van je OLED televisie is. (Die melding krijg je dan trouwens ook alleen weg met de afstandsbediening van je televisie.)

De meeste OLED televisies doen dit zonder dat je het merkt, als het apparaat lang genoeg in standby staat. Heb je sinds de verhuizing je televisie misschien langer aanstaan (bijvoorbeeld ook om radio te luisteren, of voor apps) zodat het ding niet de kans krijgt het te doen wanneer je er geen last van hebt?

Of zet je je televisie sinds de verhuizing volledig uit (of haal je ‘m zelfs van de stroom af) als je ‘m niet gebruikt?

Ik heb het probleem voorgelegd aan Kpn medewerkers tijdens een ledenwerving op de markt maar zij konden geen antwoord op geven.

Dat soort verkopers zijn trouwens meestal geen KPN medewerkers, maar gewoon ingehuurde verkopers. Die weten alleen wat ze nodig hebben om te verkopen.

Jawel de melding komt wel van uw tv. Toevallig een philips tv?

Kpn tv+ maakt gebruik van udh, delta waarschijnlijk niet bij uw oude abonnement. Dus uw tv past zich daar in aan en zal zich willen verversen.

Overigens zullen de nieuwe kastjes van andere providers ook udh aanbieden en zal u de melding dus ook daar gaan ontvangen. U kunt de meldingen uitschakelen volgens mij. Neem hiervoor even contact op met de fabrikant van uw tv.

Succes en hopelijk lukt het om die vervelende melding weg te krijgen. 

Dus uw tv past zich daar in aan en zal zich willen verversen.

Bedoel je dat OLED schermonderhoud afhangt van de gebruikte beeldkwaliteit?

Hoi @John_92 . 

@Harryjms geeft in eerdere post al aan dat het een Samsung QLED is.

Overstappen is nu onmogelijk, Harry. Zolang kpn op de lijn zit kan een andere provider die niet overnemen. En je abonnement loopt nog tot medio 2026. Zolang is de lijn dus ook geblokkeerd voor andere provider.

Staat ook de tv al de hele dag aan als je 's avonds die melding krijgt? 

Zou je eens een foto van de melding willen maken?

Ik heb nu Ziggo en nu Delta glasvezel in mijn meterkast sinds april.Dus kan ik overstap maken naar Delta,dan betaal ik maar dubbele kosten,maar ik wacht af hoe het zal verlopen met het verversen.

Iedereen bedankt voor de communiteit.

Harryjms

Ik heb het zelfde probleem, iedere dag ongeveer op de zelfde tijd (rond 8 uur), krijg ik de melding geen internet en verversen, dan hoor je nog wel geluid van de zender maar je kunt niet verder kijken, als je naar een andere zender gaat en dan weer terug doet hij het weer. 

Dit krijg ik elke dag te zien op mij smart tv .

Erg irritant 

Oké, meer informatie! 👍

Je hebt geen internettoegang, herstart je modem. Haal de stekker van je modem uit het stopcontact.

Wacht 10 seconden en stop de stekker weer terug. Wacht tot het internet lampje knippert of groen brandt. (kbx-apk-1002).

>Verversen] sInstellingen]

Opstarten KPN TV+...

Via Oplossen foutcode KPN TV kom je voor die code op Internet werkt niet goed. Krijgen jullie nog meer informatie met die probleemoplosser? En als je die “geen internettoegang” hebt, doen andere apparaten thuis het dan wel?

@Keesd515, zijn er andere apparaten die om 8 uur (of 20 uur) iets aan het doen zijn? En is de tv ontvanger bij jou net zoals bij @Harryjms met een kabel aangesloten aan het modem?

Nee er zijn geen andere apparaten die op het zelfde tijdstip (20:00) een probleem hebben, de KPN+ is verbonden via WiFi.

ps. De storing duurt +/- 2 sec dan kun via een ander willekeurig kanaal het beeld weer terug krijgen. 

@Keesd515, krijg je geen hints via de probleemoplosser op Internet werkt niet goed? (We hebben geen glazen bol.)

Is de ontvanger aangesloten via een DVS of andersoortig kastje dat ter versterking dient, @Harryjms? (Bijvoorbeeld Devolo, TP Link). Dan zit er een (korte) verstoring in de ontvangst vanaf het modem, en moet de ontvanger even het signaal weer oppikken.

Nee, de tv+ is via een hdmi kabel aangesloten op de tv, en via WiFi aangesloten op internet. 

Misschien is er een storingsbron, omdat het ook altijd op hetzelfde tijdstip is? 

U zou kunnen proberen om de +Box bedraad aan te sluiten, @Keesd515. Eventueel met zo'n DVS, in veel gevallen werkt het wel goed, al hangt het wel een beetje van je elektrische installatie af.

Ongeveer het zelfde moment, waarom zou ik een DVS moeten gebruiken, mijn modem staat ongeveer 5 meter van mijn TV. 

Ongeveer het zelfde moment, waarom zou ik een DVS moeten gebruiken, mijn modem staat ongeveer 5 meter van mijn TV. 

Nee, dan heeft het geen zin inderdaad, mijn modem staat ook ongeveer op die afstand, en dan ook nog in de meterkast...ik heb nooit storing, dus daar kan het aan liggen, @Keesd515.

Boven gebruik ik wel een TP Link via het lichtnet, en dan krijg ik af en toe (2 keer per week plusminus) wel die melding waar je hierboven het screenshot van geplaatst hebt...dus bij deze storing is er altijd sprake van storing in het internetsignaal...

Ik heb ook dit probleem en meestal op SBS6 of andere commerciele zenders, op de NPO nooit. Heb gisteren de tv-ontvanger gereset door de stroom eraf te halen voor 30sec zoals omschreven op de site, het lijkt verholpen.

Ik heb 2 weken geleden de fabrieksinstellingen terug gezet, toen was het weg, maar eergisteren is het weer begonnen.

Wij hebben het ook meestal op een commerciële zender, maar we kijken heel wijnig op de NPO. 

Reageer