Skip to main content

Waarom krijg je elke dag in beeld terwijl je een film of progamma zit te kijken VERVERSEN .

Erg irritant, als het zo doorgaat stap ik over naar een andere glasvezelbedrijf dan betaal ik maar dubbele kosten voor mijn tv/internet want ik heb een abonnement tot 2026. Waarom wordt het niet opgelost, Ik heb het probleem voorgelegd aan Kpn medewerkers tijdens een ledenwerving op de markt maar zij konden geen antwoord op geven.

Ik heb 2 weken geleden een superwifi punt geplaatst, en heb nu geen problemen meer gehad. 

Precies, ​@Keesd515, dit probleem wordt veroorzaakt door een te zwak of verstoord wifi-signaaal. ​@Abebe kan de boel beter bedraad aansluiten of inderdaad een wifipunt plaatsen.

Waarom zou ik de boel bedraad moeten aansluiten, het is iets van de laatste maanden. Mijn router staat 4 meter van mijn TV! Als ik speedtest doe heb 100mb download en 30mb upload zoals het hoort.

Misschien helpt de komende update:

KPN TV+ Box: Update december #1 2024

TV+ Box launcher versie 1.171.2

• …
  • Het kan gebeuren dat de internetverbinding van je TV+ Box even kort onderbroken wordt. Het was zo dat je dan gelijk een foutmelding voor je neus kreeg. Terwijl dit niet per sé nodig is bij een korte onderbreking. We hebben dan ook de tijd voor je de foutmelding ziet wat langer gemaakt

Misschien helpt de komende update:

KPN TV+ Box: Update december #1 2024

TV+ Box launcher versie 1.171.2

• …
  • Het kan gebeuren dat de internetverbinding van je TV+ Box even kort onderbroken wordt. Het was zo dat je dan gelijk een foutmelding voor je neus kreeg. Terwijl dit niet per sé nodig is bij een korte onderbreking. We hebben dan ook de tijd voor je de foutmelding ziet wat langer gemaakt

Ja! Ik heb 'm al. Nu ook lijstweergave bij onder andere Opgeslagen...en misschien lost dit het ook op voor ​@Abebe inderdaad.

​@Arjan van B 

Ik heb info gekeken en tv box is up to date, maar begrijp niet wat nu de bedoeling is.

Vanavond op NPO1 een drietal keer ‘verversen’ gehad met een melding slechte wifi verbinding en ook een keer een foutmelding.

Hoe nu verder?

Wachten op de update, ​@Abebe. Zie link hierboven bij ​@Arjan van B. zijn bericht.

Ok, thanks

Het lijkt erop dat ik één van de ‘gelukkigen’ was die de update op Sinterklaasavond heb gekregen, niet erg handig van KPN. Normaliter kreeg ik het ‘verversen’ probleem op de commerciele zenders en nu was het op NPO1.

Ja hoor, het begint weer nu op RTL4 !!! Eerst melding geen ethernet en vervolgens pagina ‘verversen’

Als KPN geen fatsoenlijke diensten kan leveren ben ik weg !!!

Reageer