Skip to main content
Vraag

Ik krijg foutcode F36 op de tv-ontvanger van KPN

• May 4, 2026
  • 5 reacties
  • 22 keer bekeken

Als de TV aangezet wordt (aangesloten op de tv ontvanger) komt de melding software update dan klik ik op nu installeren dan de welkom om interactieve TV en een balkje onderop voor 5 stappen proces verschijnt 1e stap lukt dan komt melding software update mislukt met code F36 met het verzoek de webiste van KPN te raadplegen. Daarna gaat het stappenproces door en begint het verhaal weer opnieuw. Ik heb de 3 verschillende HDMI poorten op de TV geprobeerd maar geen enkel resultaat.

Wat nu te doen want nu moet ik steeds update later kiezen maar wordt de TV ontvanger wel steeds weer opnieuw opgestart in plaats van meteen TV te kunnen kijken,

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 4, 2026

Beste ​@Kuijlenburg69 hiervoor moet je even contact opnemen met de helpdesk van KPN via de bekende kanalen, zie ook onderstaande link over dit onderwerp:

Succes

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 4, 2026

Abonnee bij KPN vanaf 2024 zag ik (als ik op jouw avatar klikt)

Dan heb je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en de KPN modem (router) Box12.

Hoe is de DIW7022 met de KPN modem (router) Box12 verbonden? wat zit daar precies allemaal tussen.

Ik denk dat daar het probleem wel eens zou kunnen zitten.

Het ligt niet aan de HDMI kabel, als je deze melding op de tv ziet.

Ook een geknikte UTP kabel of slecht WIFI signaal (als je via WIFI kijkt op de DIW7022) kan dit probleem veroorzaken.

Branden alle LEDjes op de Box12 wel groen?

Beste ​@JanD dank voor je reactie, ik ga contact opnemen met de KPN.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 4, 2026

Beste ​@JanD dank voor je reactie, ik ga contact opnemen met de KPN.

Kan gratis via 0800-0402 of via terugbellen.

Ik had nog een paar vragen gesteld.😉

Beste ​@joop2011 dank voor je reactie. 

De TV ontvanger is van KPN een HDMI HMB2260 die rechtstreeks via een meegeleverde stekker verbonden is met de KPN Experia Box v10 en vanaf de TV ontvanger met een HDMI kabel naar mijn TV Philips OLED 55”.

Nooit eerder met updates problemen gehad dan nu.