Skip to main content

Ik heb sinds een maand tv en internet van jullie. Mooi beeld en snel internet. En dat is dan ook het enige positieve. De eerste weken had ik helemaal geen mogelijkheid programma's op te nemen maar sinds gisteren opeens wel. Alleen werkt dat net zo min! Foutcode KBX APK 3017. Heb alles gedaan wat gezegd werd bij probleemoplossing. Tot mijn verbazing (not) werkte ook niet één van die zgn oplossingen. Wie t weet mag t zeggen. Moet t zeggen.

 

Heb je een moca in de verbinding zitten?

Of laat ik hem anders formuleren: is er iets anders dan een netwerkkabel tussen je router en de tv box?


Nope. Heb glasvezel. Wel ook wifi connectie.


Begrijp ik dat de tv box via wifi verbonden is?

 


Ook dmv chromecast. Maar ook met ethernetkabel. Ms overdreven? Heeft bij vorige provider nooit problemen opgeleverd 


Zal die chromecast er wel eens uithalen. Topbox heeft er ook een dus is niet per se nodig


Dat zou inderdaad prima moeten kunnen, zou je ergens kunnen zien of de kabelverbinding de standaardverbinding is? Als dat bevestigd wordt dan zou ik je verder niet kunnen helpen.


Ga ik uitzoeken. Nu even niet (F1)☺️


Moet ik wel in de modem instellingen kunnen zien. Ga ik als de piepers op heb, even bekijken


Foutcode KBX APK 3017. Heb alles gedaan wat gezegd werd bij probleemoplossing.

Wanneer krijg je die code te zien? En wát heb je dan allemaal geprobeerd?

Opnames gebeuren in de cloud; het instellen van een opname lijkt me gewoon één eenvoudige opdracht naar de servers van KPN. En het lijkt me dat zoiets niet afhangt van de kwaliteit van de verbinding tussen de TV+ Box en het internet.

Hoe gaat het op tv.kpn.com?

Zie je wel het opnamepakket bij “Mijn pakketten” (boodschappentasje rechtsboven in het menu van de TV+ Box)? Gratis als je minimaal twee KPN TV+ Box decoders hebt, of anders een abonnement nodig. (Dus twee keer TV+ Box is misschien een betere deal.)

 

KPN TV+ Box: Mijn pakketten

 

Ook dmv chromecast. Maar ook met ethernetkabel. Ms overdreven? Heeft bij vorige provider nooit problemen opgeleverd 

...

Zal die chromecast er wel eens uithalen. Topbox heeft er ook een dus is niet per se nodig

Je bedoelt dat je ook een Chromecast op dezelfde televisie aangesloten hebt? Dat moet ook niet uitmaken.


Ik heb sinds een maand tv en internet van jullie. Mooi beeld en snel internet. En dat is dan ook het enige positieve. De eerste weken had ik helemaal geen mogelijkheid programma's op te nemen maar sinds gisteren opeens wel. Alleen werkt dat net zo min! Foutcode KBX APK 3017. Heb alles gedaan wat gezegd werd bij probleemoplossing. Tot mijn verbazing (not) werkte ook niet één van die zgn oplossingen. Wie t weet mag t zeggen. Moet t zeggen.

 

Het werkt voor geen meter. 

Klote service, wel betalen maar werken ho maar


Bij mij werkt dit ook niet wejo wat is dit


Reageer