Skip to main content
Vraag

Ik krijg nog steeds de melding 'Inhoud niet beschikbaar' op de TV+ App, versie 08.85.01

• January 18, 2026
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb 08.85.01 maar nog steeds “Inhoud niet beschikbaar”. Wat nu?

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Knees, dat maakt tv kijken via de KPN TV+ app wel lastig. Om welke app gaat het trouwens? De TV+ app voor smart tv's of de TV+ app voor smartphones en/of tablets? Beide apps hebben bij de meest recente update: Update 08.85.01: KPN TV+ App voor smartphones en tablets | KPN Community & Update 08.85.01: KPN TV+ App voor smart-tv voor Android TV | KPN Community verbeteringen gekregen om de melding die jij beschrijft, te voorkomen. 

Graag hoor ik dan ook welk apparaat jij gebruikt en welk besturingssysteem jij gebruikt. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2026

Hallo Jeroen

ik gebruik een iPad 10e generatie, iOS 26.1 en een iPad 8e generatie iOS 26.2 en de app KPN TV+. 
Op een iPhone SE 2022 met iOS 26.2 en dezelfde app krijg ik wél verbinding. 
Groet

Knees

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor de info ​@Knees. Het tv team ziet inderdaad dat nog niet altijd de melding "Inhoud niet beschikbaar" verholpen is. Het heeft nog altijd de volle aandacht van het team en hopelijk is het straks definitief opgelost in een nieuwe update. 

• Nieuwkomer
  • January 21, 2026

Gebruik de app in Spanje en hier ook zelfde probleem "inhoud niet beschikbaar".

Ook bij opgenomen programma's terugkijken zelfde probleem.

Dit zowel op Samsung tablet en telefoon. Internetsnelheid is hier 65mb, zou het kunnen zijn dat dit niet genoeg is? Kan ook niet meer beeld kwaliteit instellen in de app wat misschien het probleem kan oplossen. 

Nu dus helaas tijdens 2 maanden verblijf hier kan ik geen gebruik maken van mijn Kpn abbonement en geen tv kijken van de Nederlandse zenders.