Skip to main content

Sinds ruim een week krijg ik regelmatig de melding: je hebt geen internettoegang, herstart de modem.

Dit heb ik al enige keren gedaan, maar probleem blijft toch terugkeren.

Op die momenten heb ik wel internet op de telefoons etc

Soms ververst de box zichzelf en de ene keer gaat dat goed, de andere keer moet ik zelf de box herstarten.

Ik heb de indruk dat dit alleen of voornamelijk voorkomt bij terugkijken van opgenomen programma's

Dit probleem wordt nu zo langzamerhand wel erg irritant

 

wat is de oplossing?

Welke TV ontvanger heeft u? Is dat misschien een Motorola? 


ik heb de KPN TV+ box


ik heb de KPN TV+ box

Ok. Met een utp kabel rechtstreeks op het modem van KPN aangesloten? 


Nee via Superwifi punt verstrekt door KPN


Hi @Arji! Dat lijkt me inderdaad irritant als je TV aan het kijken bent. 

Als de TV+ Box via de wifi is aangesloten ben ik benieuwd of dit komt doordat de wifi niet goed aankomt op de TV+ Box. Heb je de Wifi Manager al eens doorlopen sinds dit speelt?
Voer de snelheidsmetingen hiervoor in de buurt van je TV+ Box uit en blijf hem doorlopen totdat de snelheid hoger ligt daar waar de Box staat. 

Hoe gaat het dan?


Beste Sanne, ik heb de wifi manager doorlopen en krijg  Netwerk wijkcentrale oke, en Thuis KPN box 12 niet oke, hierna nogmaals met hetzelfde resultaat.

Info van de box: wifi status verbonden,wifi kwaliteit goed en wifi sterkte variërend 52 tot 59%

Wat  nu?

Vr groet


Welke snelheid is er gemeten bij je TV+ Box in de buurt? De Wifi Manager zou dat ook moeten laten zien in Mbit/s.


Volgens de informatie van de box 172 mbps, na een herstart van de box 1080 mbps

Echter wifinetwerk beheren via mijnkpn lukt op dit moment niet,krijg iedere keer  gaat iets mis probeer het later nog n keer

Welke snelheid is er gemeten bij je TV+ Box in de buurt? De Wifi Manager zou dat ook moeten laten zien in Mbit/s.

 

 

Welke snelheid is er gemeten bij je TV+ Box in de buurt? De Wifi Manager zou dat ook moeten laten zien in Mbit/s.

 


Dat is netjes! Gek dat het beheren niet lukt. Wat als je het op een andere webbrowser probeert? (Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox etc.)

Je kunt hier trouwens ook met ons over bellen via 0800-0402 als je sneller contact wilt. Dan kan mijn collega alles met je doorlopen en hopelijk is de oplossing dan snel gevonden!


Reageer