Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg regelmatig de melding "Geen HDMI signaal" op mijn tv

• January 27, 2025
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb het gevoel dat mijn TV ontvanger kastje aan het sneuvelen is.

HDMI kabels verwisselen helpt niets, andere poort op mijn tv heeft ook geen resultaat.

Tevens merken we steeds meer vastlopers en slome menu’s.

ik heb momenteel een Arris VIP5202.

Is het mogelijk dat ik een nieuwe tv ontvanger krijg?

Bedankt,

Ricardo.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@RicardoBG. Welkom op de KPN Community! TV-kijken wordt wel een frustrerende hobby wanneer je telkens tegen issues aanloopt en veel sloomheid ervaart. 

Voordat we tot de conclusie komen dat je tv-ontvanger aan het einde van zijn latijn is gekomen, wil ik je eerst eens vragen 'm te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dat helpt vaak om vage problemen te verhelpen. Zou je eens de instructie bij frisse start willen volgen en laten weten of dat iets helpt? 

Ook kun je altijd contact zoeken met de klantenservice om je probleem te bespreken. Dan kunnen ze samen met jou kijken waar het misgaat. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 27, 2025

Staat je televisie op zo’n moment wel op de goede HDMI-ingang?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2025

Jazeker, all overige apparaten op de HDMI poorten werken prima, ontvanger werkt slecht op alle HDMI poorten.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2025

Hoi ​@RicardoBG. Welkom op de KPN Community! TV-kijken wordt wel een frustrerende hobby wanneer je telkens tegen issues aanloopt en veel sloomheid ervaart. 

Voordat we tot de conclusie komen dat je tv-ontvanger aan het einde van zijn latijn is gekomen, wil ik je eerst eens vragen 'm te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dat helpt vaak om vage problemen te verhelpen. Zou je eens de instructie bij frisse start willen volgen en laten weten of dat iets helpt? 

Ook kun je altijd contact zoeken met de klantenservice om je probleem te bespreken. Dan kunnen ze samen met jou kijken waar het misgaat. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!