Skip to main content

Meerdere keren (lees bijna elke 5minuten) per avond als we tv kijken , valt het beeld weg en komt er een melding geen verbinding met HDMI. Duurt misschien 2 seconden en dan de melding verbinding met HDMI. Ook de afstandsbediening blijft maar opnieuw verbinden. 1 seconde groen lichtje, en dan begint ie weer blauw te knipperen. 
heb alles al gedaan wat ik kan vinden op Google, maar niks helpt. 
Iemand een oplossing die nog niet online staat? 

het blijft een beetje gissen wat je allemaal op google gevonden hebt en al geprobeerd. Maar laten we beginnen bij het begin: HDMI kabel al vervangen? Ander HDMI input op de tv al geprobeerd?


Ik heb idd een ander HDMI kabel geprobeerd. Ook een ander ingang. Ik heb weer naar fabrieksinstellingen gedaan, ik heb m geprobeerd te resetten etc. Mijn tv is ongeveer 4 maand oud. Ik heb de afstandsbediening gereset en opnieuw afgestemd op de televisie. De batterijen vervangen (terwijl die maar een paar maanden oud zijn) 


dan zou ik even kpn bellen, klinkt als een probleem met de kpn doos. Ik neem aan dat je het hebt over de KPN afstandbediening.


Ja klopt. Dan ga ik dat proberen morgen. Bedankt. 


Hi @Thea71, welkom op het forum. 

Fijn dat je al op weg bent geholpen. Is gelukt om te achterhalen wat er aan de hand was/is door met ons te bellen op 0800 0402?

Ik hoor graag van je. 


Helaas is het probleem met de afstandsbediening niet opgelost. Sterker nog, het is erger geworden. Ik moet eerst kijken op tv gids (mobiel)  wat ik wil kijken, dan naar de zender gaan. Ik kan niet zappen, want na 1 of 2 klik moet hij weer verbinden. Ook de apps 1 x drukken en verliest verbinding. Een grote ergenis. 
de tv box is perfect opgelost. Nieuwe gekregen en geen verlies meer van HDMI signaal als ik de tv eens een x gebruik. Kijk nu liever op m’n tablet. 


Aan de ontvanger kan het dus niet liggen. Nog even voor de zekerheid, heb je de afstandsbediening gekoppeld volgens deze instructies? 


Ja volgens boekje, Google en kpn veelgestelde vragen. 
mij ben er gister achtergekomen dat als ik gewoon de zenders omhoog omlaag doe, dan blijft hij verbonden. Zodra ik naar de gids ga, of de apps dan moet hij steeds opnieuw verbinden. Druk ik gewoon op zender 1, 3, of 5 dan kan ik ongeveer 4x drukken voor hij weer verbonden moet worden. 


Dan lijkt het me dat dit aan de afstandsbediening ligt. Het handigste is om even met ons te bellen om een nieuwe te bestellen, het gratis nummer is 0800 0402. De omruiling is overigens ook kosteloos. 

We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Â