Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg regelmatig een popup met pijltje en "terug naar boven" in beeld

• August 31, 2026
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik krijg nog steeds geregeld een popup tijdens tv kijken met tekst pijltje naar boven.

Op advies medewerker teruggezet naar fabrieksinstellongen maar zonder resultaat. 

Is hier al een oplossing voor,?

Beste antwoord door PeterG

Heb ik gezien maar ook daar staat de oplossing niet in.

Omdat die er ook nog niet is. Het is lastig omdat het maar een héél klein deel van de kastjes betreft.

Laten we het voor de overzichtelijkheid bij het oorspronkelijke topic houden! Een nieuw topic maakt het minder overzichtelijk en lost het niet sneller op.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 31, 2026

Er loopt mog een topic over, ​@Wolswijk60 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2026

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 31, 2026

Omdat die er ook nog niet is. Het is lastig omdat het maar een héél klein deel van de kastjes betreft.

Laten we het voor de overzichtelijkheid bij het oorspronkelijke topic houden! Een nieuw topic maakt het minder overzichtelijk en lost het niet sneller op.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 3, 2026

Goedemorgen ​@Wolswijk60 , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dit issue is, zoals ​@PeterG ook al aangeeft, onder de aandacht van de juiste mensen en hopelijk is dit snel verholpen 🙏🏻 Omdat hier inderdaad al een topic voor loopt, heb ik de bijdrage van ​@PeterG ook meteen gemarkeerd als 'best answer'. Mocht je daar later nog verdere of aanvullende vragen over hebben, dan ook het advies om het in dat topic aan te geven, alvast bedankt 💪🏻