Skip to main content

Zat TV te kijken en ineens sneeuw op de plaat. Drie rode lampjes branden, HD, ID en REC en 4 knipperende groene zenderindicatoren 8.8.:8.8.

na inloggen op kpn zou je bij een keuze voor de juiste TV-ontvanger (ik heb er 2) kunnen resetten, maar helaas, een softwarematige reset (geen harde) werkt niet. Ook een echte harde reset krijg ik niet gedaan, de lampjes knipperen gewoon door. De andere TV ontvanger doet het prima, heb ook t modem al 2 keer opnieuw opgestart. Mijn conclusie : tv-ontvanger is gewoon kapot, want de aanleiding (ineens sneeuw) is al bijzonder en zonder reset-mogelijkheid zijn er geen opties meer in te zetten. Of zie ik iets over het hoofd ? 

Beste @Haba_lds,

Om welke merk en type tv ontvanger gaat het?

  •  Arris 2952 v2
  •  Arcadyan HMB2260

De tv ontvanger start ook niet op als je de tv ontvanger geheel van het stroom haalt? (30 sec.) Mocht je nog een Motorola VIP1853 hebben dan moet je deze omruilen, want deze worden niet meer ondersteund door KPN.

Motorola VIP1853 omruilen


Drie rode lampjes branden, HD, ID en REC en 4 knipperende groene zenderindicatoren 8.8.:8.8.

Dat ding is gewoon stuk. Bellen voor omruil. 


Dag Dennis, het gaat om een arcadyan. Mvrg, Hans


.. en nee, 30 sec of meer dan een minuut maakt allemaal niks uit, wat ik ook doe, 8.8.:8.8. blijft er op staan. 


.. en nee, 30 sec of meer dan een minuut maakt allemaal niks uit, wat ik ook doe, 8.8.:8.8. blijft er op staan. 

Is het inmiddels gelukt @Haba_lds om via 0800 - 04 02 om de tv ontvanger om te ruilen?


Dank voor het telefoonnummer Dennis, nog niet aan toegekomen, ik ga donderdag bellen. 


Toch even geprobeerd of er nog iemand aanwezig was .. de nieuwe wordt per direct opgestuurd. Mooi zo'n forum ! 😀


Toch even geprobeerd of er nog iemand aanwezig was .. de nieuwe wordt per direct opgestuurd. Mooi zo'n forum ! 😀

Wat fijn dat het gelukt is @Haba_lds, hopelijk werkt de nieuwe tv ontvanger goed. Veel kijkplezier met de nieuwe ontvanger. 👍


Reageer