Skip to main content

Hoi,

Het valt mij mij op dat in het topic “TV+  Bekende bevindingen” enkele showstoppers helaas niet op de lijst staan. De problemen zijn veelvuldig genoemd en bevestigd:

Het niet noemen/negeren van deze problemen maakt ze niet minder hinderlijk. Het lijkt mij duidelijk dat deze problemen toegevoegd zouden moeten worden aan het topic “TV+ Bekende bevindingen”.

Hallo @dmutsaers ,

Het door jou aangehaalde topic is van de kennisbank. 

Het alternatief is om onderstaand topic te checken. Dit topic wordt ook door een moderator gevolgd en bijgewerkt. 
 

Meldt jouw bevindingen eventueel daar als ze daar nog niet vermeld staan: 

 


Heel fijn dat je meedenkt, @Noordzee! Maar logisch vind ik het niet. En dat topic is inmiddels 12 pagina’s!

Ik vind het hoe dan ook gek om bug reports via een forum te moeten doen. Zoals dat de ondertiteling op de publieke zenders onvolledig is. Dat zou ik toch echt wel terug willen zien op de lijst bekende problemen. (En ik had het graag geweten voordat mijn ouders overstapten. 😪)


@Noordzee Een feature request is heel wat anders dan een bug report / lijst van bekende problemen.

Sterker nog, ik verwacht dat @wjb genoemde problemen om dezelfde reden niet plaatst in het door jouw aangehaalde topic.


Ik zou graag een iets betere Favorieten functie hebben die minimaal doet:

  • alleen favorieten tonen in TV gids
  • alleen favoriete zenders tonen tijdens zappen

Ik zal alvast Plus pakket uitzetten, dat scheelt weer.

Ik heb altijd een (hele beperkte) Favorieten lijst waar ik doorheen scrol. Zelden ga (althans ging) ik direct naar een zender.