Skip to main content

Sinds enige tijd moet ik regelmatig de DIW7022 tv box resetten. Bij het opstarten blijft het beeld zwart of soms komt het kpn logo. Ik heb alle up-dates uitgevoerd. De tv box is bedraad aangesloten aan het modem. Mijn 2de tv box heeft het zelfde probleem. Is er een oplossing want dit is irritant.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Er zit dus geen DVS of switch tussen begrijp ik.

Welke experiabox of Box12 heb je? 

Staat de Sagemcom DIW7022 wel op multicast? (en is het vinkje “beste beeldkwaliteit” aan)


Er zit geen switch o.i.d. tussen. Ik heb een Box 12 Model SagemcomFast5359_KPN met firmware V12.C.23.04.38.

Op de DIW7022 staat het vinkje bij beste beeldkwaliteit aan.

 


Hoi @Kees32, welkom op ons forum!
De TV ontvanger hoort het natuurlijk gewoon te doen. Kun je de stappen op www.kpn.com/storing eens doorlopen voor dit issue?

Als je hierover liever contact hebt met de klantenservice kun je ook altijd met ons bellen op 0800-0402


@Thomas Als de storing zich weer voordoet dan ga ik de stappen doorlopen.


@Thomas Gisteren bij het aanzetten van de TV op mijn slaapkamer bleef het beeld weer zwart De DIW7022 box stond aan. De groene LED brande echter deze was niet uit te zetten met de afstandbediening ook niet met het knopje bovenop de box. Ik heb de stekker er uit gehaald en even later er weer terug in gestopt. De box starte op en de TV gaf de melding “ Android tv wordt opgestart”. Na enige tijd werkte alles weer. De stappen die je meld in www.kpn.com/storing heb ik doorlopen.