Skip to main content
Beantwoord

Ik moet de tv tweemaal herstarten voordat ik beeld krijg van mijn tv-ontvanger?

• January 14, 2026
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Wij moeten 2 x tv aan uit zetten voor ontvangst 1x wazig beeld,2 x normaal uitstekend beeld en geluid,

gebeld met KPN, alles gereset, stekker eruit, HDMI kabel gecontroleerd, niets helpt.

HDMI VIP 5202

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@A. van Dijk, welkom hier en dank aan joop2011 en Wartywolfs voor de al geboden hulp. 

gebeld met KPN, alles gereset, stekker eruit, HDMI kabel gecontroleerd, niets helpt.

Zo te zien heb je al veel gedaan. Nog voor de zekerheid, reset de ontvanger als volgt uit als je dit nog niet hebt gedaan: Problemen met KPN TV oplossen: resetten.  Probeer zoals geadviseerd ook een andere HDMI poort en indien mogelijk een andere televisie. 
Laat ons weten of dit helpt. 

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 14, 2026

Hoe is de Arris VIP 5202 verbonden met de KPN router Experiabox of Box12?  of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2026

Tussen router en Vip 5202 zit niets tussen, rechtsssreekrs aangesloten, tv altijd normaal gefunctioneerd, probleem begon plots

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 14, 2026

Andere HDMI ingang geprobeerd op je tv? (Als die meerdere ingangen heeft tenminste)

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

Hi ​@A. van Dijk, welkom hier en dank aan joop2011 en Wartywolfs voor de al geboden hulp. 

Zo te zien heb je al veel gedaan. Nog voor de zekerheid, reset de ontvanger als volgt uit als je dit nog niet hebt gedaan: Problemen met KPN TV oplossen: resetten.  Probeer zoals geadviseerd ook een andere HDMI poort en indien mogelijk een andere televisie. 
Laat ons weten of dit helpt.