Skip to main content

 Zins een week of twee moet ik bij opstart van mijn KPN TV box aangeven welke wifi hij moet gebruiken i.p.v. dat dit automatische gaat. Daar voor was er geen enkel probleem. Iemand een idee?

Vast bedankt.

George Nadort

Hi @GeorgeNadort,

Wat jammer dat dit je nu telkens een extra handeling kost 🙁 Zou je de ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Daarmee wordt de software opnieuw ingeladen en hopelijk zorgt dat er voor dat het daarna weer goed blijft!

Mocht dat niet het geval zijn, dan denken we uiteraard graag even verder met je mee. Zet je de TV+ ontvanger helemaal uit, waardoor hij volledig opnieuw op moet starten? Of gebeurt dit als je hem vanuit de stand-by weer aanzet? In het laatste geval; maak je ook gebruik van de eco stand? 

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


@Maja van KPN ,

Zaterdag ochtend heb ik een "frisse start” uitgevoerd. omdat ik wou wachten op het resultaat, reageer ik nu pas. Zins de  "frisse start”. Start de KPN tv Box op zoals verwacht en is het probleem opgelost.

Bedankt voor je advies,

Met vriendelijke groeten,

George Nadort


Ah kijk aan, goed nieuws 😃 Bedankt dat je het nog even laat weten @GeorgeNadort!


Reageer